luni, 26 decembrie 2011

Dadaism insomniac


E aproape 4 dimineata. Mos Ene e mort de mult. In camera se face din ce in ce mai frig. Gandul zboara aiurea. Au trecut 16 ani si ceva de cand m-am indragostit prima data. Aici, in mijlocul pustietatii. Ani de singuratate. Acum am venit pregatit. Taranii n-au auzit de HTC Sensation. Bate vantul prin cimitir. O cruce de piatra colturoasa, cu licheni pe ea. Cum dracu am ajuns aici? Star Trek vechi, misticism, religie. Trecutul ma cheama. Nu, trecutul nu ma mai vrea. M-a renegat. Vant rece. Gol. Maine e departe. Prea departe. Trecutul ma obsedeaza. Connect-r la un post de radio obscur, de la granita dintre Valahia si Moldova imi spune ca sunt inca aici. Aici si acum. E deja maine. Gata cu gandurile bizare. Miros de spirt pe post de after shave. Asta e din trecut. Maine nu plec la Brasov, cu acceleratul de Galati, din gara animata de paturile de jos ale societatii.

2 comentarii:

  1. Craciun, frig, excursii in trecut....pe unde ai umblat?
    Eu te-am sunat pe 26 sa te felicit, dar aparent nu aveai semnal.

    RăspundețiȘtergere
  2. Try text messaging next time :)
    Eram intr-o zona cu semnal slab.
    Sa ma feliciti pentru ce?

    RăspundețiȘtergere