sâmbătă, 24 decembrie 2011

Wireless moka

Surprinzator, in acest cartier al Ploiestiului, un vecin are wireless. Cum sa va explic? La noi in cartier/bloc nu a fost nici macar linie telefonica fixa, timp de foarte multi ani. Ei, acum sunt de toate: telefon, cablu, net si iata ... wireless. Adica am intrat si noi in randul lumii.

Revenind la oaierlesu' lu' vecinu': il are de curand pentru ca nu demult nu detectam nimic, nici cu smartphonu' nici cu dumbphonu'. O fi cadou de Mos Nicolae, who knows? Either way, m-a suprins ca omu' are wireless.

Chestia e ca "geniul" care i l-a instalat (el nu cred ca e in stare, pentru ca e clasa a II-a sau a III-a) iar ai lui au maxim profesionala facuta (maxim am zis!) nu i l-a securizat. I l-a lasat "la liber". Adica ... DA, am net moka pe mobil. Si nu oricum, ci de la mine din pat. Nu e nevoie sa ma duc aproape de peretele comun :)

Acuma, dilema: sa-i spun sa si-l securizeze au ba? Nu ma, eu n-am wireless ca mi-a fost lene sa fac research sa vad ce e bun si ieftin iar aia de la IT au inceput sa faca misto cand i-am intrebat, asa ca m-am lasat pagubas (ii prind eu cu proxima ocazie). Cu parintii lui mai stiu de foarte multi ani si nu prea e frumos ce fac.

On the other hand, are UPC deci nu plateste in functie de trafic iar eu banda nu am cu ce sa i-o aglomerez - I mean: ce trafic poti face de pe mobil, in conditii de ultilizare normala? Da' oare pot sa iau virusi conectandu-ma asa la o nesecurizata? Sa raspunda Radio Erevan :))

2 comentarii:

  1. Daca poti trai cu constiinta incarcata ca te folosesti de vecinul tau pentru copuri personale (obscure si nebanuite), atunci vezi-ti de treaba.

    Da' tu pana acum de ce n-ai pus mana pe un ruter wifi si sa ai wifi si de pe buda, nu numai din pat? :)

    RăspundețiȘtergere