duminică, 8 ianuarie 2012

La supermarket (I)

Astazi despre tanti alea de la casa, care ne dau cumparaturile pe la scaner-ul de coduri de bare si ne inmaneaza pomelnicul ala de lista de cumparaturi urandu-ne "o zi buna" (numai buna nu e, dupa cat de lung e bonul de casa).


O chestie care ma enerveaza de mult timp si pe care incerc sa o inteleg, punandu-ma in their shoes. Here goes nothing: aseara am fost la Carrefour ca ramasesem fara provizii. Vad o casa libera (ceva rar sambata la ora aia) si dau sa ma apropii. Din spate vad un nene cu o sacosa plina care goneste spre casa. Anticipez ca vrea sa se bage in fata - am dreptate. Anyways, omul plateste si, in timp ce inca isi baga marfa in sacosa, tanti de la casa incepe sa o traga prin scaner pe a mea. Evident, nu aveam cum sa trec in fata si sa pun marfa in carucior pentru ca nenea ala inca nu plecase. 


Tanti avea un spor de ziceai ca, vorba aia, dau turcii. Nu conta ca se chinuia sa impinga produsele unele in altele, ea era la concurs. Ma uit in spate - nu mai era nimeni la coada. Ma uit la ceas - mai erau ore bune pana la inchidere.

Nu bagasem nici un sfert in sacosa cand, pe un ton victorios, m-a anuntat cat am de platit. Un fel de I won! Evident ca m-am enervat si, ca sa o pedepsesc am scazut viteza de incarcare a sacosei.

Acuma, poate sunt eu mai greu de cap dar vreau sa stiu si eu de ce se grabesc majoritatea celor de la casa sa treaca marfa prin scanner?

Un comentariu:

  1. Simplu,dak nu ești atent ți l încaseaz și de 3 ori,același produs,că doar n o să stai să verifici bonu înainte sa platesti și te uiti in sacosa ca ai luat o cutie de cv si pe bon apar 2/3 🤪🤪🤪🤪

    RăspundețiȘtergere