luni, 9 ianuarie 2012

UPC sau RDS?

Sunt client UPC din 1993, cam de cand a aparut televiziunea prin cablu in Ploiesti. Acum aproape un an am semnat un contract cu ei pentru un pachet digital (90 de canale). Mai am si net de la ei, ala de 4 mega, parca.

In curand imi expira oferta speciala si probabil va trebui sa platesc pretul nepromotional, so, zic hai sa vad daca nu cumva exista ceva mai bun pe piata, cum ar fi, de exemplu arhicunoscutul erdeesh.

Ce ma nemultumeste la UPC? Pai sa le luam pe rand:
- receiverul lor este mare, cablurile scurte (si nu pot sa-l ascund = se vede naspa);
- telecomanda receiverului (necesitatea careia, in plus fata de cea a televizorului, este in sine o problema) are raza prea mica de actiune (din pat, merge mai mult nu);
- receiverul este prea lent. Al erdeeshilor e si mai mic, si mai rapid);
- prea mult noise in semnalul tv. Exemplu: ma uit pe un canal si in background vad urme de subtitrare de pe alt canal;
- limitarea la download: nu trec niciodata de 1.1 mega, si asta obtinuta cu greu, cu tips and tricks de pe net;
- peering slabut. Unele site-uri se incarca mult prea greu pentru secolul XXI.

Eee, dar nici cu erdeeshii nu mi-e rusine. In 2008 mi-au dat cu flit cand stateam in Buc si le-am dat mail ca vreau net de la ei. Also:
- la mine in cartier e patria UPC. Mi-e sa nu constat ca nu prea am tech suport daca trec la concurenta;
- acum cativa ani, la erdeesh se tragea cu maxim 500 de megi. So...
- inteleg ca la RDS, la aceiasi bani aimai putine canale. True or false?

Sfaturi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu