joi, 21 aprilie 2011

De 4 ori "El Clásico"

Ei bine, da, anul asta s-a intamplat. Adica inca se intampla, pentru ca mai sunt 2 meciuri.
Barça lui Messi si a lui Guardiola intaneste Realul lui CR7 si al lui José "zeru tituli" Mourinho.


Ma uitam aseara la meciul al doilea din cele 4 si mi-a ramas in minte o chestie spusa de comentatori: in seara aceasta se intalnesc cele mai bune echipe ale lumii. Am cautat cu mintea minute in sir o alta echipa care sa fie mai buna decat una din cele 2 protagoniste de ieri dar intr-un final m-am dat batut. Nu cred ca exista asa ceva in acest moment.



Poate si asta este un motiv pentru care impartasesc regretul comentatorilor si anume acela de a nu putea vedea cele 2 echipe ifruntandu-se in finala de pe Wembley. Desi, daca stau sa ma gandesc mai bine, parca e de preferat sa vad 2 x El Clásico in semifinale decat un singur meci.

Nu tin cu niciuna dintre cele 2 echipe in mod special. Poate in secret imi doream ca Barcelona sa egaleze pefromanta celor de la Inter de anul trecut: tripla campionat-cupa-Champions League. Sincer mi s-a parut un pic nedrept ca Barça a pierdut aseara, la modul in care a dominat cea mai mare parte a partidei si la ocaziile pe care le-a avut (si ratat). Dar, stiti vorba aia: forbalul se joaca pe goluri.

Altfel, ce sa mai zic? Multumim Sopcast ca ne-a permis si noua, muritorilor de rand (a se citi abonatilor UPC) sa vedem fotbal adevarat. Pentru ca turca de la noi pe care Mitica vrea sutica de milioane de iepuroi nu prea mai seamana cu sportul rege.

In rest ... Hala Madrid! Força Barça! ... in ce ordine vreti voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu