luni, 31 ianuarie 2011

Aventuri in America - ziua I

Iata ca am ajuns si la Detroit, dupa 19 ore de stat treaz. A fost ca de obicei obositor si un pic presarat cu aventuri.

Totul a inceput la 4 dimineata, ora Romaniei, cand m-am trezit ca nu-mi merge un far la masina. Am alergat-o insa asa, pana la Otopeni urmand sa ma ocup de ea cand ma intorc.

A doua chestie cu care nu m-am mai confruntat pana acum: avionul spre Amsterdam a avut intarziere deoarece avea gheata pe aripi - au rezolvat baietii problema dand cu nu stiu ce lichid pe ele.

Apoi la Amsterdam, dupa ce m-am urcat in dihania aia de avion catre Detroit, alta intarziere: defectiune la sistemul de monitorizare a nivelului de combustibil. S-a rezolvat si aia dupa o jumatate de ora, dupa ce au sunat la centrul de mentenanta din Atlanta si li s-a spus sa dea restart. Cred ca erau IT-isti aia de-acolo ;))

In fine, la Detroit am avut parte de un control pasapoarte mai lung ca de obicei. In afara faptului ca a fost o coada imensa, am mai dat si de un customs agent mai zelos care m-a intrebat vrute si nevrute.

Ultima chestie: de data asta ma dau cu un Nissan Versa - o masinuta gen Chevrolet Aveo, al naibii de instabila. Oricum, n-a contat ca afara era frig rau si ca aia avea cauciucuri all-season. Am dat in ea cat am putut de mult. Chestia e ca traficul de pe Interstate 75 n-a mai semanat cu ala de asta primavara. Cred ca astia de pe aici s-au uitat la TV si au vazut cum conducem noi prin Bucuresti, pentru ca intre timp au devenit al naibii de indisciplinati - semnalizare-NU, bagat asa din scurt-DA, etc.

Sunt gata sa cad frant de oboseala, in pat. Aproape ca nu mai vad pe unde merg. Maine - work. Cica se mai anunta si o furtuna de zapada - great! Exact ce-mi lipsea :p

Iacata si niste poze :) Enjoy.

P.S. Fratilor, asa, de somn, am calcat odata frana pe Interstate, cam asa cum se calca la noi ambreiajul pana la podea ... cred ca s-a cam c***t pe el de frica ala din spate :)))

P.S. #2 Un lucru bun - am uitat cam de toate cele de acasa. De alea rele zic: probleme, dezamagiri, etc. Deci s-ar putea sa devin un pic insensibil in raspunsuri si postari. :p

Interstate 75 ... or 94 (I don't remember)

Cam ce inseamna jonctiune pe aici

Card de masini
"Monster"

Iarna adevarata

Hotelul meu din Pontiac, Michigan

2 comentarii:

  1. America in fata mea!! :))
    Nu stiu de ce, dar am senzatia ca traiesc calatoria asta in acelasi timp cu autorul jurnalului online :) Have fun... workin' :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Hehehe...
    Frumos, ca poti reusi sa te pui in rolul "personajului". Dar sa vezi ce fun e aici, in realitate, mai ales ca a inceput sa ninga :p
    Mersi pt. urare :)

    RăspundețiȘtergere