marți, 18 ianuarie 2011

Sunt un ciudat

Da, sunt un ciudat, dupa standardele unora. Adica dupa parerea lor, spusa sau nespusa. Cum era in Biblie: pacatul cu fapta sau cu gandul? Parca asa era, nu?

Fiind ciudat myself, imi plac persoanele ciudate. Cunosc vreo cateva dar nu le arat cu degetul pentru ca nu stiu cum ar reactiona. :p

Ciudatul asta de care vorbesc nu inseamna psihopat sau care face bungee jumping in costum si cravata pe Intercontinental. Nu!

Sunt un ciudat pentru ca ma uit la Star Trek si ma holbez la stele cand e senin afara. Sunt un ciudat pentru ca imi place Robin Williams si retin replici din filme. Sunt un ciudat pentru ca am Hyundai si fac parte dintr-un club dedicat acestei marci. Sunt un ciudat pentru ca nu spun femeilor (cate una pe zi, cel putin - cica asa trebuie) ce ganduri perverse imi trec prin minte, intr-un limbaj cat mai vulgar. Sunt un ciudat pentru ca imi plac comediile si pentru ca exista un film din milioanele de filme facute vreodata, care ma face sa-mi dea lacrimile de fiecare data cand il vad. Sunt un ciudat pentru ca nu sunt un pupincurist (excuse my French) si am refuzat sa fiu vreodata, desi sunt constient ca asta imi afecteaza cariera. Sunt un ciudat pentru ca inca mai vad ceva bun in a merge cu o femeie de mana in parc (cica asta e domeniul trecutului si ca nu asa se trateaza o femeie). Sunt un ciudat pentru ca stau pe Facebook sau pe mess si bag lumea in seama (cica prea mult, uneori) sau pentru ca imi place sa vorbesc cu lumea. Sunt un ciudat pentru ca am vise si cosmaruri despre lucruri pe care mintea altora nu le poate concepe/explica/procesa - unii s-ar ingrozi daca le-as povesti. Sunt un ciudat pentru ca in perioada sarbatorilor de iarna ascult Mariah Carey si Wham! (cred ca ghiciti ce melodii). Sunt un ciudat pentru ca pot sa ascult Metallica imediat dupa Dr. Dre si pentru ca din miliardele de manele care au aparut vreodata exista totusi vreo 5 care chiar imi plac. Sunt un ciudat pentru ca ascult Vacanta Mare (de pe vremea cand chiar erau funny). Sunt un ciudat pentru ca imi place sa merg la teatru dar nu o fac (si nu cred ca s-a intrebat cineva vreodata de ce) sau pentru ca imi place fotbalul dar nu merg la meciuri (aceeasi observatie). Sunt un ciudat pentru ca am refuzat o partida de sex desi scaunul din dreapta al masinii e gol de ceva vreme. Sunt un ciudat pentru ca imi place sa petrec timp din cand in cand cu gandul la trecut. Sunt un ciudat pentru ca aleg de cele mai multe ori sa play it safe in loc sa go for the gold. Sunt un ciudat pentru ca desi sunt (si am fost mai intai) francofon (la greu, as putea spune) imi place cum vad americanii viata. Sunt un ciudat pentru ca desi merg pe 4 roti, imi plac motoarele. Etc., etc., etc….

Ba, stiti ceva? Eu vreau sa fiu ciudat si imi place la nebunie, pentru ca in timp ce unul care se crede normal este one of many, eu sunt one of few ;) Iar pentru cei care nu ma plac, o sa-l citez pe Dr. Dre: if ya'll don't like me, blow me! :)))

9 comentarii:

  1. Mah, tu ai iesit la agatzat cu post-ul asta :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Si eu cred ca ai iesit la agatat. Si eu am si curaj sa ma semnez. :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Da' chiar plimbi fetele de mana prin parc?!? Si dupa aia te mai intrebi de ce nu pica nimic.

    RăspundețiȘtergere
  4. Seriously, ce fata s-ar lasa agatata de un ciudat? :)))

    Si da, am plimbat fete de mana prin parc, dar nu au fost asa multe :p And what's wrong with that? :D

    RăspundețiȘtergere
  5. E desuet. Not cool. You name it...

    RăspundețiȘtergere
  6. Wow, toate fetele iubesc plimbarile de mana prin parc si sarutarile ascunse pe sub castani, nu-i asa?!!!! Oi fi si eu ciudata?!!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Thana - "E desuet. Not cool."? Tu n-ai vazut niciodata bulevardul castanilor din Ploiesti, primavara?

    @AlexaUS - asa, asa ... ca bine le zici. Dar uite ca nu chiar "toate" :)))

    RăspundețiȘtergere