joi, 20 ianuarie 2011

Inca mai exista altruism

Uite ca mai exista si persoane altruiste pe lumea asta. Eu am avut norocul sa cunosc o astfel de persoana.
M-a coplesit, ce mai!

Cu tot scepticismul meu arhicunoscut, pana la urma n-am avut incotro si i-am pus eticheta de om altruist.
In ziua de azi nu te mai ia nimeni de manuta, nu te mai dadaceste nimeni si nu are grija de tine ca un inger pazitor.

N-o sa-i dau numele si nici alte detalii dar sunt convins ca se va identifica in acest post. ;)

Deci, draga mea persoana altruista, mai rar ca tine pe lumea asta. Iti multumesc ca existi si sa-ti dea Dumnezeu sanatate!

Chapeau!

4 comentarii:

  1. Cu tot respectul pentru altruism, consider ca a fi pe picioarele mele, fara sa depind de cineva care ma tine de manuta e cel mai bun drum.
    Prietenii imi ofera pareri, dar cel mai important lucru e parerea mea.

    Si intr-un fel simt ca si ingerii pazitori se bucura sa vada ca am discernamant.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu prea ai inteles despre ce este vorba, dar e OK pentru ca nici eu nu am oferit prea multe detalii ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. cu siguranta nu am inteles despre ce era vorba, dar stiu despre ce vorbeam eu.

    RăspundețiȘtergere