marți, 18 ianuarie 2011

"Tristii" si "tristele" de pe net

Trebuie sa specific de la bun inceput ca nu ma refer la cei care folosesc intr-o doza normala site-urile de socializare, messenger-ul sau emailul. Nu! Ma refer la cei care isi pierd vremea pe site-urile de socializare, pe messenger and so on...

Traim intr-o perioada moderna, o perioada a comunicarii in mediul electronic. In timp, am mutat multe din activitatile noastre pe net, poate prea multe din aceste activitati.

Netul a devenit ca un drog, iar eu sunt unul din cei dependenti, nu pentru ca ar avea cine stie ce efect similar unui narcotic asupra mea ci datorita circumstantelor (am mai explicat in alt post despre ce este vorba).

Exista insa si oameni care pur si simplu isi pierd vremea pe net, constient sau inconstient, specie din care acum o sa ii atac pe cei (sau cele) care si-au mutat pe net frustrarile din viata ... shit, nici nu stiu cum sa-i spun. Merge intima sau e prea mult? Sau sa spun cei/cele care il/o cauta pe Brad Pitt sau pe Angelina Jolie?

Sunt genul de persoane care se apuca sa o frece pe net, gandind: aaaa, in viata reala intalnesc numai dobitoci/proaste. Pe net o sa gasesc sigur ceea ce-mi trebuie! Problema este ca incet-incet ajung ca si pe net sa aspire la ceva ce ori nu exista ori nu e de nasul lor si devin ceea ce in limbaj de cartier se numesc tristi (sau triste). Adica in sensul de uite-l si pe tristul asta!

Am un mesaj scurt si simplu pentru astfel de persoane: you're wasting your time, because it's not them it's YOU!

Cine n-a inteles mesajul, ii dau explicatii in particular. :)))

2 comentarii:

  1. Cine gandeste "in viata reala intalnesc numai dobitoci/proaste. Pe net o sa gasesc sigur ceea ce-mi trebuie! "? :)
    Pe net e avantajul/dezavantajul ca persoana isi trece in profil ce-are chef. Desi poate acasa are pe cineva, persoana se poate prezenta drept "single".
    Si o intrebare directa: n-ai facut niciodata treaba asta? adica sa cauti pe net pentru ca nu gasesti in viata reala?

    RăspundețiȘtergere
  2. Exista multi/multe care fac asta. Dovada ca netul e plin de persoane "in cautare". Si sa nu uitam de generatia tanara de azi. Socializeaza intr-o proportie covarsitoare, inclusiv in domeniul la care ma refeream eu, PE NET.

    Da, am facut si eu treaba asta. Deci am fost si eu "trist" ;)

    RăspundețiȘtergere