vineri, 21 ianuarie 2011

Omleta americana

Incerc de 2 zile sa fac omleta americana, ca aia de o mancam la hotel, in Michigan. Al naibii de buna. De fapt, bestiala in combinatia aia cu n-shpe neamuri de hot dog.

Prima data am crezut ca imi iese si, pe la jumatatea reprizei de gatit deja ma umflam in pene cu gandul ca vai ce mare bucatar sunt. Pana la urma am varzuit-o pentru ca desi la forma arata cum trebuie, culoarea imi spunea ca ceva nu e in regula. Si asa era ... adica a lor nu era uleioasa.

A doua oara m-am mai perfectionat ... am uscat omleta un pic dar tot nu era in regula. Am o banuiala ca amicii nostri de peste ocean o fierb nu o prajesc. Sau poate nu folosesc deloc ulei?

Care va pricepeti, lamuriti-ma si pe mine cum sta treaba.

4 comentarii:

  1. Folosesti spray de oil sau butter. Aici e PAM, daca ai vazut. Arunci in tigaie ce vrei (ciuperci,ham, ceapa, whatever). Bati ouale, adaugi putin lapte, sare, piper, ce mai vrei. Vezi cand adaugi ouale batute in tigaie sa ai grija sa cuprinzi toata suprafata tigaii, ca la clatite!!! Enjoy!

    RăspundețiȘtergere