vineri, 28 ianuarie 2011

No smoking

Ziua a 2-a a unei noi tentative de a renunta la fumat.
Pfff... ce moment mi-am ales si eu. Unul plin de excitement si de multe alte chestii.

Este interesant de studiat comportamentul uman in astfel de momente. Senzatiile de paianjeni care se strecoara pe sub piele (nu glumesc), starea de agitatie si ... pretextele pe care le nascoceste creierul pentru a te convinge sa fumezi. Poate o sa radeti, dar asta imi aduce aminte de Frodo cand se lasa ghidat de Gollum, in Lord of the Rings II.

Ma suprind pe mine insumi cu chestii de genul: cum adica trebuie sa ies afara ca sa spal masina? Nu cumva e un pretext pentru a merge la chiosc sa-mi iau tigari? :)))

Sa nu uit sa trec pe lista starea de somnolenta ziua, combinata cu somnul agitat noaptea, apetitul crescut si irascibilitatea. A, si acum astept momentul in care imi va reveni simtul olfactiv (asa se intampla dupa ce te lasi) :p

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu