sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Despre femei (partea a IV-a)

La cererea publicului, serialul continua :)) Cica sunt unii care asteapta cu nerabdare continuarea asa ca...

Am enumerat pana acum vreo 5 categorii de femei si simt nevoia sa fac o precizare: sunt rare exemplele (sau exemplarele, ar zice o minte bonlava) de femei care se incadreaza numai la una din categorii. Sigur, intervine notiunea de preponderenta, adica intr-o femeie se va ragasi unul din tipuri intr-un procent mai mare decat celelalte.

Apropo de preponderenta: cred ca pe aici pe la noi e la moda un alt tip de femeie, care se pare ca e mai rar intalnita prin alte parti - femeia jucatoare (ca nu stiu sa-i spun altfel). Este genul de femeie careia ii place sa se joace cu sentimentele barbatilor. Este genul de femeie care nu te vrea atunci cand o vrei tu dar te doreste atunci cand deja mintea ta e la alta. Am intalnit in realitate un astfel de specimen si nu din postura de spectator ci din cea de fraier ... pardon, pretendent. :)) Au trecut ceva ani de-atunci dar mi-a ramas clar in minte feeling-ul ce mi l-a provocat: revenge. Adica atunci cand in sfarsit te vrea, ii zici sec: NU. Stiti faza aceea de la volei cand un jucator ii ridica mingea la fileu coechipierului iar acesta din urma o loveste cu sete? Ei, cam asta e senzatia. Te uiti cum iti ridica mingea la fileu si cu o secunda inainte s-o lovesti (mingea) zici: say good night, baby! :))

Ca o paranteza: Eminem avea alta strategie: avea o strofa in care zicea: Yeah, I've been told NO. But it was more like (cu o voce ca de victima) no, no, no!

ATENTIE: daca persoana este totusi cineva langa care te vezi pe termen lung sau foarte lung, metoda de razbunare trebuie sa fie alta - ii aduci aminte, dupa vreo 20 de ani de casnicie cum te-a fript la foc mic in tinerete, in timp ce ii livrezi cu sete cea mai tare repriza de sex ever :)))

Femeia diva - a nu se confunda cu femeia stea. Diva e atat de plina de sine insasi incat cu greu ii ajungi la nas. Intotdeauna are impresia ca poate gasi pe altul mai bun dar pana la urma ajunge (scuzati limbajul) o zdreanta (si nu in sens Becalian) pe mana unui nenorocit sau chiar singura. Din pacate multi fraieri viseaza la o astfel de femeie, cu care insa sigur nu se poate face casa. Feeling-ul: stay away, dude! Apropo: exista si varianta masculina de diva. Un exemplu sunt cei ce fac o cariera ca male-models. Nu radeti, exista si asa ceva. Si nu uitati: it's not a purse, it's European! :)))

Gata pentru seara asta.

Va urma

Subliniez inca o data faptul ca aici pe blog imi expun niste ganduri personale, mai mult sau mai putin de moment. Daca vreun post va provoaca reactii gen greata, e simplu: nu mai cititi!

26 de comentarii:

  1. Tot citind la tine, in curand o sa ma apuc eu sa fac lista tipurilor de barbati.... Sa vezi acolo comentarii. LOL

    RăspundețiȘtergere
  2. Pai am un serial si pe tema aia. Dar ai dreptate, ar fi mai interesant din perspectiva unei femei.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dar iti place femeia jucatoare, nu? Cui nu-i place?
    Cu conditia sa se lase prinsa, zic eu.
    Altfel e o cocheta fara inima :)) pacat ca frange inimi, insa dupa cum iti spuneam de curand, simetria vietii pare atat de...simetrica. What goes around comes around.

    Totusi, razbunare dupa 20 de ani...

    RăspundețiȘtergere
  4. Daca nu-mi plac ea femeia jucatoare, acum probabil eram un om insurat, si cu copii. Deci ... you do the math :)

    Ce nu e OK cu razbunarea dupa 20 de ani? Si apropo, ai sesizat ghilimelele de la "razbunare", nu?

    RăspundețiȘtergere
  5. dupa ce am vazut Kill Bill, imi suna in minte "Revenge is a dish best served cold". Chiar aveam astfel de status pe messenger, printre alte statusuri (penibile) gen: gotas de lluvia (ca sa arat ca traiesc o iubire secreta) sau omerta (in acelasi scop. "Living well is the best revenge" - mi se parea un strigat de lupta al unui om infrant.

    Acum insa simt din tot sufletul fericirea alaturi de cineva care nu e un jucator si sunt...incredibil de linistita si fericita.

    Iti doresc din suflet sa cunosti pe cineva care nu e o jucatoare, sau care a fost, dar are intelepciunea sa faca diferenta dintre un pacalici si un nice guy.

    Let the White rule.

    RăspundețiȘtergere
  6. E greu de gasit asa ceva. Dovada numarul mare de femei divortate (unele si cu copii). E clar ca n-au stiut ce aleg, atunci cand s-au maritat.

    Si mai e o chestie, desi ar trebui sa vb de asta in episodul urmator. Este incredibil cate "triste" am pe facebook. Prefera sa stea acolo si sa viseze la cai verzi pe pereti si la feti frumosi decat sa isi scoata basinile din cap si sa nu faca figuri daca sunt invitate la o cafea.

    Deci, episodul urmator este despre "tristele" astea.

    RăspundețiȘtergere
  7. A...si inca ceva, din ce am observat.
    Cu cat mai putine clasificari, cu atat mai mari sanse pentru ceva autentic.

    RăspundețiȘtergere
  8. Désolé, dar nu eu le-am facut sa fie asa (femeile adica). Dealtfel sunt niste fiinte foarte complexe, deci se cade o clasificare cat mai ramificata :p

    RăspundețiȘtergere
  9. Dar poate mai bine e ca si-au dat seama si au divortat!
    Fiecare cu durerea lui, nu crezi?
    Poate unii inca mai cred in "sufletul pereche".

    RăspundețiȘtergere
  10. Da, poate. Dar era si mai bine daca aveau intelepciunea aia de care pomeneai mai devreme inainte sa se marite cu pacalicii aia, nu crezi?

    RăspundețiȘtergere
  11. Culmea cum unii din pacalicii astia creeaza impresia ca te poti baza pe ei, au un stil foarte lejet de a te vraji. Par interesati, iti prind punctele slabe (exemplu ai complexe fizice, te complimenteaza la greu; in plus un "esti cea mai inteligenta femeie din viata mea" nu strica niciodata). Unii stiu sa gateasca, altii sunt groaznic de sociabili.

    sa se dovedeasca de fapt niste indivizi lipsiti de substanta.

    Cam greu sa ii vezi de la inceput, nu? Mai ales cand incep cu "tu scoti ce e mai rau din mine".

    Bleah.

    RăspundețiȘtergere
  12. aia cu "ce e mai rau" vine spre final, cand retardatul nu are nici macar suficienta vana sa fie barbat si sa isi asume partea lui.

    Bat campii deja...dar ca idee, cand cineva imi aduce cea mai vaga impresie de "soul mate", imi scot acele de arici.

    RăspundețiȘtergere
  13. Pai daca nu te prinzi din prima, unde mai e inteligenta?

    RăspundețiȘtergere
  14. "cand cineva imi aduce cea mai vaga impresie de "soul mate", imi scot acele de arici"

    Why?

    RăspundețiȘtergere
  15. asa sunt eu, INTERESANTA :P

    RăspundețiȘtergere
  16. Hahahaha. Yes, you are, ma'am... yes, you are :D

    RăspundețiȘtergere
  17. cred ca ma inspira tema (sau bomboanele Bucuria pe care le mananc).
    Mi-am amintit alta categorie de pacalici, poate ma lasi o data sa scriu a guest post. E vorba de misteriosi, indiferenti, cei care nu se obosesc cu vanatul, pentru ca ei insisi sunt cu usurinta vanati.

    In spatele misterului se ascunde de cele mai multe ori un spatiu mai gol ca ruinele zidului Berlinului. Sunt misteriosi pentru ca de fapt n-au nimic de expus, saraci sufleteste si de multe ori agramati.

    O categorie de evitat, e pur si simplu pierdere de timp.

    RăspundețiȘtergere
  18. ...nici macar sexul nu e "out of world". Desigur, poate generalizez.

    RăspundețiȘtergere
  19. Pai tu scrie articolul si apoi ma uit peste el. Daca nu ma ataci pe mine direct, o sa-l public :p

    RăspundețiȘtergere
  20. A, da. Mai e o categorie: cei care fac liste si statistici. Cineva a ajuns la 100, apoi s-a oprit si a avut o relatie de 1 an cu Frau 100.
    Desigur, inainte "sa se incurce cu blonda" (citez) si-a facut analizele necesare (HIV, hepatita etc).

    Culmea mi s-a parut ca dupa ce ea l-a parasit (era interesata de bani dupa spusele lui, iar pe el tocmai il dadusera afara), se pare ca el a suferit ca un caine de pripas.

    RăspundețiȘtergere
  21. Adica asa se plangea, in timp ce contorul mergea inainte.

    RăspundețiȘtergere
  22. Look on the bright side: contorul mergea inainte! :D

    RăspundețiȘtergere
  23. nu mai am chef de tema asta. cu cat clasificam mai mult si scoatem in evidenta defectele celorlalti, cu atat mai mica sansa de a experimenta lucruri frumoase. I'm out.

    RăspundețiȘtergere
  24. Patience my dear ... urmeaza clasificarea barbatilor :p

    RăspundețiȘtergere
  25. As promised... Short ca mi-e somn. O sa mai completez cand am timp sau daca simt ca e nevoie. :)
    http://balcesti.blogspot.com/2011/01/categorii-de-barbati.html

    RăspundețiȘtergere