miercuri, 11 ianuarie 2012

Medicover Victoriei


Acest cosmar al celor care se deplaseaza cu masina. De ce spun asta? Pentru ca desi este centrul Medicover cu cel mai mare trafic de pacienti, nu s-au obosit sa faca si un spatiu de parcare.

Plus ca este localizat intr-o intersectie de strazi inguste, cu masini parcate pe ambele parti de de-bia ai loc sa treci (atat cu masina cat si ca pieton) din care 2 sunt cu sens unic, langa o ambasada (adica pe langa aia nu ai voie sa parchezi) si toate astea la Victoriei, unde, daca ai ratat un viraj, urmatorul e, vorba aia "tocmai in China".


Azi m-am enervat atat de tare incat am renuntat la programare. Pai cum sa nu ma enervez cand mi se intampla urmatoarea insiruire:
- sunt abonat, prin firma la care lucrez - cu toate astea, un test poligraf m-a costat aproape 400 de lei. Nu, nu am CUMPARAT aparatul. L-am tinut o noapte. WTF?
- drumuri peste drumuri de la Ploiesti la Bucuresti: programare, alta programare, ia poligraful, adu poligraful inapoi.
- alerg ca disperatul pe DN1 ca sa ajung la programarea de la 11 (ca nu aveau loc liber la alta ora, pt urmatoarele 2 sapt) iar cand ajung la Medicover (la fix, ca m-a tinut un pic pe loc un accident pe centura Ploiesti-ului), loc de parcare - mumu. Nici macar locurile "secrete" pe care le descoperisem nu demult nu mai erau disponibile. Am dat roata 10 minute, trecut un pic pe interzis, strecurat printre masini, etc. - nimic.

Noroc ca nu au avut "agent" liber la call center cand eram fix in agitatia din giratoriu de la Unirii mergand spre pasajaul Basarab ca ii faceam "cu ou si cu otet" si le spuneam si unde sa-si bage cardul Medicover, in cazul in care nu il taiam cu foarfeca, cum se face la banca, atunci cand expira.

Treaba romaneasca.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu