sâmbătă, 10 martie 2012

Am renuntat la Facebook

Cel mai probabil doar pentru o vreme. Nu cred sa rezist sa stau departe de el mai mult de ... sa zicem 2 saptamani?

De ce am renuntat? Pai pentru ca devenise un loc prea aglomerat pentru a ma putea exprima in voie. Un aglomerat asemeni autobuzului 139 pe vremea cand se foloseau rable ca sa deserveasca traseul. Adica inauntru mirosurile de toate felurile iti muta nasul din loc, iar afara e o strada Muntii Carpati interminabila.

Am renuntat pentru ca nu stiu cum in lista mea isi facusera loc tot felul de categorii din alea despre care se scriu articole pe net: stalkeri, fosti diversi cu care nu mai aveam nicio treaba (dar absolut nicio treaba), unii/unele carora le-oi fi zambit vreodata (din greseala, realizez de-abia acum), oameni pe care nu i-am intalnit niciodata, oameni pe care nu i-am inteles niciodata (sau nu rezonam cu ei pe nicio frecventa), oameni pe care i-am urat, ii urasc si acum sau mai rau: imi este indiferent ce se intampla cu ei.

Dar picatura care a umplut paharul a fost atunci cand doi dintre cei din lista au "emis" o mare prostie: wall-ul meu e spatiu public. Hmmm ... I see what you're saying ... wait, what?!? Pai daca e AL MEU, nu are cum sa fie PUBLIC, ca doar nu are access tot Facebook-ul? De fapt ce vroiau ei sa spuna era ca sa fiu atent ce postez acolo, pentru ca cineva se poate simti ofensat sau poate cineva nu vrea sa vada altcineva. Wait ... what? Adica nu am voie sa scriu la mine pe wall ce vreau eu? Really? Really, Dr. Phil? Dar nu mai bine ii scoatem pe cei doi din lista? Dar nu mai bine stergem contul cu totul?

Imi pare rau de cei care au fost victime colaterale - si au fost destui - oameni care n-au nicio vina, inclusiv straini. Poate daca imi reactivez contul vreodata sau daca imi fac altul nou ar fi bine sa-i pun doar pe oamenii astia in lista.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu