sâmbătă, 5 mai 2012

Hai sa bem

De fiecare data cand ma duc la supermarket in zona de bauturi (nu, nu la bere & shit ci la alea serioase), in mod invariabil apar curiosii. Sunt genul ala de oameni care ar vrea sa bea si ei ceva tarie dar nu pentru ca le place sau pentru ca au nevoie ci pentru ca e la moda. Eu ii numesc români :))
Really, cand ne-am schimbat noi obiceiul bauturii si am renuntat la ceea ce am baut de zeci? sute? de ani doar pentru ca asa e la moda? Noi suntem facuti sa bem vin, tuica si ... hai, treaca de la mine - bere. Consider deci ca chestiile gen whiskey, scotch, whatever sunt niste fite, niste basini de corporatisti. Serios.

Asa ca i-am lasat repede cu ochii in soare pe fraierii aia curiosi, mi-am luat un Jack si am taiat-o la masina :))))

L.E. Mi-am luat o data teapa cu Jagermeister - m-am luat dupa Alex ca e bun, ca plm. E mizerabil!!! Deci, Iova, daca si asta e teapa, ti-l torn pe motor si arunc peste el chistocul la tigara pe care o voi fuma, reapucandu-ma de fumat asa de necaz. :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu