luni, 7 noiembrie 2011

Ori te lasi, ori ...



De ceva timp imi tot apare la cautare pe Softpedia un topic al carui titlu suna un pic ciudat, as in "not right".
Ca unul care tocmai s-a lasat va spun ca e o prostie sa crezi ca exista asa ceva: sa INCEPI sa te lasi de fumat. Stiu pentru ca si eu m-am pacalit ani la rand ca sunt pe calea ce a buna si nu era deloc asa. Cand te lasi, te lasi si gata. 

Nu, nu se pune daca esti ferm convins(a) ca te poti lasa cand vor muschii tai pentru ca in 99% din cazuri nu este asa. Renuntarea la fumat vine insotita de efecte secundare: furie, anxietate, depresie, dificultate in concentrare, nerabdare, insomnie, neliniste. Cei mai multi cedeaza. Si eu am cedat de vreo 2-3 ori.

Deci nu, nu exista "INCEP sa ma lasa de fumat". In realitate, inca mai fumezi si nu esti cu nimic altfel decat un fumator obisnuit.

Un comentariu: