joi, 17 noiembrie 2011

Plictiseala pe teveu

Cu cat avem mai mult cu atat devenim mai pretentiosi? Posibil. In 93 ne bucuram la posturile germane si italiene de pe cablu desi cel putin in ceea ce priveste prima categorie ne uitam fara sa intelegem o iota. Prin 95 ne bucuram de filmele si serialele de la ProTV. Acum nu ma ne mai multumeste mai nimic din ceea ce e la TV. Nici macar HBO (prietenii stiu de ce).
UPC mi-a dar mediabox (parca asa ii zice) - cica televiziune digitala. In afara faptului ca e lent si ca mi-a complicat viata cu inca o telecomanda nu ma ajuta foarte mult. Am nouajde canale dar e plictiseala maxima pe mai toate. In afara de cateva meciuri, stiri si documentare pe Descopery nu mai uit mai la nimic. A, da ... mai e si Fine Living Network care ma baga in depresie cand vad ce viata au americanii (sau unii din ei) si cum e la noi in Romanica.

But I digress. Chestiunea e alta: cine dracu se uita la canalele in rusa, chineza, maghiara (da, dar eu nu locuiesc in Transilvania - la mine in Ploiesti acei minoritari nu prea exista) sau la chestii gen TVR Cultural, Mynele TV (hai, carcotiti despre preferintele muzicale ale ploiestenilor), Money Channel, etc, etc.

Unde este M6 (one of my favorites), unde sunt canalele Mediaset, alea fara de care am ramas acum multi ani (n-am inteles exact de ce) si fara de care eu unul am pierdut contactul cu cultura italiana (nu, nu ma duc in Italia ca din cauza scursurilor cu buletin romanesc ce au facut numai nenorociri pe acolo in ultimii 10+ ani de zile risti sa o iei), unde sunt canalele americane (helloooooo!!!)?

Deci e naspa la teveu. Televizuinile noastre dau reluari ale reluarilor, pana la EURO 2012 mai e - iar echipele noastre-s cam varza. Deci n-am ce vedea. Am ajuns la capatul rabdarii si mai e muuuuuult pana incepe noul sezon Top Gear :(

2 comentarii: