vineri, 20 mai 2011

Cand condusul devine un blestem

Imi place sa conduc dar nu sunt un maniac. Nu stiu exact de ce imi place sa fac asta dar nici nu mi-am pus problema pana acum. Poate ma visam vreun pilot de curse cand eram mic, sau poate pur si simplu in place sa fiu in control.

Condusul poate deveni insa o povara, mai ales pentru barbati. Si mai ales pentru cei care traiesc intr-o tara ca Romania.
Iata cateva motive:
- stres cu carul: trafic, drumuri proaste, Sunday drivers, etc.
- nu poti admira peisajul. Trebuie sa stai cu ochii pe sosea.
- locuri de parcare prea putine. Cred ca putea intra tot la stres si asta.
- oh yes, alcoolul. Adica lipsa lui. Nu poti bea nici macar o bere. Well, asta e unul din momentele in care mi-as dori sa traiesc in America, unde notiunea de zero tolerance on drink driving nu prea exista. Cel putin in unele state.

Trebuie neaparat sa-mi gasesc un copilot cu care sa impart necazul :))

5 comentarii:

  1. De ce "mai ales pentru barbati"? Sunt barbatii mai sensibili sau cum?

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru unii condusul e o placere. In plus, ce peisaje admiri tu in drum spre servici?

    RăspundețiȘtergere
  3. @Thana - din motivul legat de alcool
    @Alex - citez din post-ul meu de mai sus: "Imi place sa conduc ... imi place sa fac asta".
    Now, put down the cocktail pls. :))

    Cum ce admir? Natura, of course :p

    RăspundețiȘtergere
  4. Pai daca iti place, de ce il consideri un necaz? Schimba muzica si bucura-te de ora ta de relaxare si placere.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma vad nevoit sa ma citez din nou: "Condusul POATE deveni insa o povara".
    Need I say more? :)

    RăspundețiȘtergere