duminică, 5 iunie 2011

Cum sa reactionez?

In capatul blocului meu este un spatiu de parcare. A, stati sa incep cu inceputul - in Ploiesti nu s-au dat locuri de parcare de la primarie.

Revenind: in capatul blocului meu este un spatiu de parcare. In capatul inspre care am eu apartamentul.
Pe vremea lui Ceausescu si multi ani dupa, nu prea erau masini la mine in cartier. Tata parca mereu pe un loc din fata blocului - vreo 30 de ani la rand. La un moment dat, pe o raza de cateva blocuri avea masina doar el si inca vreo doi vecini.

Intre timp si-au luat multi masina. De la Dacie obosita din anii '70-'80 si pana la deja clasicele Opel Astra ... Clasic. Daca la inceput ne cam "tineam" care loc de parcare este al carui vecin, la un moment dat unii au inceput sa nu mai tina cont. In special cei care si-au luat rable (I mean "masini) mai de curand. Pe multi dintre ei, tin minte, tata i-a dus incolo si incoace, pe unde aveau nevoie. Acum au facut obrazul gros si imi ocupa locul (bine, locul pe unde parca al batran de obicei) chiar si cand e liber un loc de langa blocul lor (deh, la mine e umbra mai mult timp).

Deci, in capatul blocului meu e un spatiu de parcare. Cu exceptia vecinului de deasupra, ceilalti care parcheaza acum acolo sunt de la blocul de vizavi.

Am parcat o data acolo si a venit ala si mi-a blocat masina (ala fiind unul care s-a mutat de vreo 3-4 ani pe aici, in blocul de vizavi). Scandal mare pentru ca dimineata trebuia sa plec la birou ... in fine.

In seara asta am parcat pe locul de langa el (again, langa blocul meu) pentru ca in fata blocului meu a aterizat altul cu un Spark de firma, de la alt bloc. Tocmai ce m-am uitat pe balcon si vad ca sunt blocat de un Logan. Cred ca e al celui ce trage acolo de obicei.

Ce sa fac? Sa dau claxoane daca sunt blocat si maine dimineata? Sa chem politia si sa-i arda aluia o amenda (si pe aici prin cartier unde lumea are salarii destul de mici, o amenda din aia chiar arde)? Sau sa ma duc maine la serviciu cu trenul?

6 comentarii:

  1. Ia trinu. Fii "green". Minimize your carbon footprint w/o having sex in a Prius (See "No strings attached" movie). LOL

    RăspundețiȘtergere
  2. hehehe. Good one :)
    Tind sa cred ca nu ai permis. Sau ai dar nu prea il folosesti :p

    RăspundețiȘtergere
  3. Ba' il folosesc tot timpul. 60 de km dus la serviciu, 60 de km intors, plus ce ma mai misc la pranz si seara cand vin acasa, daca mai plec si intr-o delegatie am pus-o ca se fac peste 400 de km intr-o zi, plus aia 120 pana la serviciu dimineata si inapoi acasa, deci vreo 520 pe zi. Si asta se intampla cam o data pe saptamana. Dar de cate ori am ocazia folosesc transportul in comun (trenul si avionul). Trenul cam de 2-3 ori pe an si avionul cam de vreo 20 de ori.

    RăspundețiȘtergere
  4. La mine e mai greu cu trenul: trebuie sa traversez tot orasul pana la gara, apoi tren si inca o jumatate de oras. Total: 2 ore si jumatate (cel putin) fatza de o ora cu masina.

    You do the math ;)

    RăspundețiȘtergere
  5. Juvete, si te dusasi cu trinu la scarbici pana la urma? Sau iti facusi si mai mare "futprintu" de carbon?

    RăspundețiȘtergere
  6. Pana la urma se dovedi ca era cineva venit in vizita (din aia cu ramas peste noapte). Deja masuram sa vad daca am loc sa ma strecor dar a disparut la timp.

    RăspundețiȘtergere