joi, 2 iunie 2011

Despre "curve"

Nu, nu este vorba despre cele care fac trotuarul sau despre cele care pur si simplu o fac pe bani. De fapt nici nu este vorba despre femei.
Vorbim aici despre persoane (indiferent de sex) care odata ce se vad sus isi schimba brusc comportamentul fata de cei din jur si nu mai vad altceva decat posteriorul persoanei (sau persoanelor) de mai sus.

Nu ma limitez la a vorbi numai despre viata profesionala ci ma refer la toate domeniile si circumstantele posibile.

Sigur, scenariul clasic este cel cu ciolanul care, odata apucat, stimuleaza cresterea unor trese imaginare pe umerii celor care si-au infipt dintii in os. Dar toata treaba nu se opreste aici. Nuuu ... Mai exista si alte scenarii dintre care cel mai clasic ar fi cel bazat pe principiul nu mai am nevoie de tine, nu te mai caut/am uitat ca existi.

Sincer, asta n-ar fi o problema.  Numai ca te va mai cauta si alta data. Bineinteles, data viitoare cand va avea iar nevoie de ceva de la tine.

Si, pentru ca m-am saturat sa tolerez astfel de persoane in anturajul meu (ca prieteni sigur nu (mai) pot sa le zic), m-am gandit ca e timpul sa le tratez ca pe ... ceea ce sunt de fapt - niste "curve". Ia sa vedem, ghiciti ce am de gand sa le fac? :)))

10 comentarii:

  1. Sunt o "curva'. Recunosc. Nu-l bag pe Leonidas in seama decat daca ma iau de relatia lui cu Betty.

    RăspundețiȘtergere
  2. Vaaai, dar se poate asa ceva? :))) Vezi, tot aia nevinovati pica la mijloc :P

    Btw, ce s-a intamplat? Nu-ti mai place pseudonimul cu care ai comentat pana acum pe aici? ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie-mi place dar blog-ul tau are o problema ca nu ma lasa sa comentez decat cu Anonim.

    RăspundețiȘtergere
  4. Si eu am patit la fel. Trebuie sa mai insisti :p

    RăspundețiȘtergere
  5. Remarcabila scriere! Ca si cum te-ai fi uitat in oglinda si te-ai fi descris. De la mine asa se vede.

    Daca nu intelegi, pot s-o rup cu cripticul si sa fiu mai explicita.

    RăspundețiȘtergere
  6. Pai ce sa-ti zic? Se vede gresit de la tine.

    Sincer, si uitasem ca existi, de cand nu m-ai mai bagat in seama pe aici pe blog.

    RăspundețiȘtergere
  7. nu-i bai, asa sa ramana.

    RăspundețiȘtergere
  8. Stii bine ca n-am cum sa insist pentru contrariu. You got the power :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai insista tu si a sasea oara. Ca eu am insistat primele cinci.

    RăspundețiȘtergere
  10. La mine merge acum. Ce sa zic? Dust yourself up and try again :p

    RăspundețiȘtergere