miercuri, 15 iunie 2011

Snagov - once upon a time

Am vrut sa merg la Snagov cu tot dinadinsul, dupa foarte multi ani. Nu imi amintesc exact de ce nu am mai fost dar stiam ca exista un motiv pentru care nu aveam de ce sa merg. Era una din acele chestii din care imi aminteam doar franturi. Stiam ca era ceva dar nu-mi aminteam exact ce.
Well, pana la urma am aflat care era problema: zona de pe malul lacului unde am petrecut cateva week-enduri inainte de Revolutie precum si Complexul Pacea (pe care inca il puteam vizita in the early '90s) nu mai sunt deloc asa cum le stiam. S-au dus vremurile in care sa facea baie in lac si in care se puteau cumpara de-ale gurii la preturi decente.

Acum acolo sunt 3 categorii de zone: noroi+gunoaie, proprietate privata si (sa le zicem) institutii unde tu ca om de rand nu ai acces. Pacat, mare pacat. Oare cine administreaza padurea si lacul Snagov?

Ce ma intrigat cel mai tare insa a fost faptul ca fix in mijlocul padurii si pe malul lacului era un ditamai viloiul cu bariera si pancarta la intrare pe care scria ceva gen proprietate privata, accesul interzis. As vrea sa stiu si eu cine naiba e ala care a obtinut autorizatie sa construiasca acolo si mai ales DE CE? Nu, bineinteles ca nu vorbesc despre zona ce (cred ca) tine de orasul Snagov. Nuuu ... vorbesc despre malul celalalt al lacului unde nu sunt alte constructii. A astuia e singura acolo iar in rest e doar padure. Aia nu cumva trebuia sa fie o zona de care sa se bucure publicul larg?

Am plecat dezamagit de acolo si cu masina plina de noroi. Nici GPS-ul nu prea m-a ajutat. Singura bucurie a fost un drum drept prin padure unde, vazand ca nu e nici tipenie de om dar nici gropi ci doar niste cocoase lungi i-am dat 120 in timp de afisam un ranjet de satisfactie ca al lui Clarkson cand urla poweeeeeeeer!!! :)))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu