miercuri, 27 octombrie 2010

Misoginism sau pragmatism?

Am facut-o si pe-aia nefacuta. Nefacuta adica pentru mine, ca la altii poate e ceva natural. Adica femeile (sau fetele, dupa caz) care ma cunosc, ma stiu probabil (cu cateva exceptii) ca pe un tip ... nu timid, ca am trecut de faza aia ci ... hai sa zicem "mai cu capul pe umeri". 

Deci, am facut o propunere indecenta (da' indecenta rau de tot) unei tipe care nu prea e din ... sa-i zicem "anturajul" meu. Si pe fata, nu cu vrajeala ieftina.

Cand a auzit ce i-am zis, s-a schimbat brusc la fata. Adica avea asa o fata de culoarea ... cum sa zic ... a bukkake-ului japonez (Pentru cine nu stie ce e aia, sa caute in dictionar. ;))


Dupa care, cu o voce nesigura mi-a zis ceva de genul: vaaai, dar cum poti sa-mi spui asa ceva? Eu nu sunt o ... Mai departe nu mai stiu ca-mi suna totul a bla-bla-bla.

Sincer, nu m-a surprins reactia ei. Doar traim in tara curvelor virgine, nu?

Pentru femeile nemaritate, care ma cunosc: nu va faceti griji, e doar o poveste. Doar stiti ca eu n-as fi in stare de asa ceva... [bursting into loud laughter] buhaaaaaaaaaa!!!


3 comentarii:

  1. Jeez - nu pot sa cred. Abordarea respectiva e ok insa merge in anumite imprejurari specifice. In cazul tau nu ai studiat atent "piata". :-) Probabil ca ai vrut doar sa scapi de ea.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mister ... suspans ...
    Nu prea ai citit "the small print" :))))

    RăspundețiȘtergere
  3. daaa....f mare suspans...that is the man..acting like a jurk..ish and expect the woop thing to be prepared and ready fo' action...and...estatic by the aproche..adicatelea..."ci tari m-ai mai umilit jijele...imi vini si ti pup...dar mi-e rusini si mai bini iti sug oleaca pi cel invartosat"
    ze germainetor

    RăspundețiȘtergere