miercuri, 1 decembrie 2010

Despre femei (partea a II-a)

Am avut ocazia, in niste ani de viata, sa cunosc o gama variata de femei. Scuze pentru folosirea cuvantului gama in acest context - poate nu e cel mai potrivit. In general am asociat fiecare tip de femeie cu un anumit ... nu sentiment, ci hai sa-i spunem feeling - varianta in engleza mi se pare mai la obiect. Apoi, in timp, cand imi venea in minte d-ra X sau Y hop si feeling-ul.

Dar sa enumeram cateva categorii, dintre cele mai des intalnite in viata de zi cu zi...

Femeia stea - adica in jurul ei graviteaza o multime de persoane, atat de atractiva este. Nu, nu ma refer la atractie sexuala sau ceva de genul asta ci la un amestec de sarm (sau charm), vivacitate, optimism, inteligenta (oh, yes) dar si o doza minima de sex-appeal, insa nu atat de mult incat sa arunce posesoarea in categoria tipelor ... bune. Combinatia asta este bestiala (nu stiu cum sa-i spun altfel). O astfel de femeie te atrage fara sa-ti dai seama de ce. Adica ... she's got something but you don't know what. Din pacate, astfel de femei sunt foarte rare si numai un ochi antrenat sesizeaza stralucirea ascunsa a astrului. Ca barbat, iti e oarecum jena sa ii faci propuneri indecente unei astfel de femei, dar daca reusesti sa o duci in barlogul ursului ... esti tare! Iar daca dupa, reusesti sa o faci sa ramana in ochii tai dar mai ales ai celorlalti tot o femeie stea ... esti un geniu! :)))) Feeling-ul? Ca de luminare la fata si la suflet.
Femeia victima - este cea care face alegeri proaste in dragoste si, atentie, am folosit pluralul intrucat personajul merge din alegere proasta in alegere si mai proasta. Este genul de femeie care ajunge pe mainile unui dobitoc, marlan, sau cum vreti sa-i spuneti si de care ii este greu sa se desprinda, in ciuda actiunilor de cea mai joasa speta ale individului (alaturi de care are o viata mizerabila), de parca ar fi o campioana intr-ale masochismului. Este genul de situatie care (din nou, unui barbat) ii se poate parea revoltatoare. Ceva de genul: cum naiba a pus ma jigodia aia mana pe o asa femeie si cum isi permite sa o trateze astfel? Si aia de ce nu-l lasa, ma? Si de ce n-am cunoscut-o eu inaintea aluia? La asta din urma raspund eu: pai degeaba, ca ea si-a dorit unul macho, nu un fraier ca tine. Feeling-ul? Indignare, iar daca esti un pic sadic, apare si o doza de "asa-ti trebuie!"

Va urma...

2 comentarii:

  1. Sunt eu Georgeta. Mai ma ti minte? Sa sti ca eu inca te mai iubesc. Mia-i spus ca eu sunt steaua ta, dupa care tea-i purtat asa urat cu mine. De ce mai chinuit asa? Singura mea vina a fost ca tea-m iubit.

    RăspundețiȘtergere
  2. Georgeta draga, imi pare rau daca te-am dezamagit, desi nu-mi aduc aminte de o stea cu numele asta. Poate o fi fost o pitica alba sau o supernova, ceva... Sau poate chiar o gaura neagra :))

    RăspundețiȘtergere