joi, 23 decembrie 2010

Un cititor nou

Mai tineti minte episodul ala din Seinfeld - The pool guy, cand George spune ca daca Susan logodnica lui se imprieteneste cu Jerry, Elaine si Kramer the worlds collide?

Ei, cam asa ceva am facut eu in seara asta, cand i-am spus unui cunoscut despre blog-ul meu. De ce the worlds collide? Pentru ca omul e altfel decat ceilalti care mai citesc pe aici.

N-am auzit in viata mea un ras mai isteric decat cel al omului astuia. :))) Deci intr-o ora mi-a demontat tot blogul. Efectiv, articol cu articol.

De ce am facut-o? Pai pentru ca era nevoie de un pic de culoare pe aici. De o alta perspectiva, de un altfel de feed-back. Omul e un fel de Kramer, din foarte multe puncte de vedere. Va mai amintiti episodul The keys? Ei, asta e el ... adica up there, he's already gone :))) Dar e si cel putin la fel de entertaining.

Asa ca ... beware of the dog!!! :))))

2 comentarii:

  1. degeaba ...incerca sa va previna ca as putea spune lucruri.."traznite"...nu va publica nici un comment de-al meu...is to fuckin' scared by the truth...but...i'll insist...

    ze germainetor

    RăspundețiȘtergere
  2. Told ya! He's a bad a** dog this Kramer! :)))))

    RăspundețiȘtergere