marți, 21 decembrie 2010

Dobitocii soselelor - inca o data

Nici n-a trecut o luna de la anteriorul eveniment de genul asta, ca deja m-am trezit stand la coada pe DN1. Yes, again. Si din nou in faimoasa curba de la intrarea in Saftica. Si din nou unul a intrat pe contrasens in niste oameni nevinovati. Si din nou, dobitocul venea dinspre Bucuresti.

"Curba mortii" - DN1
Explicatia? Pai e aceeasi: cand s-a vazut omul scapat din stransoarea celor 70 km/h (presupunand prin absurd ca a si respectat limita de viteza) s-a gandit sa o calce pana la podea. Numai ca, asfaltul fiind ud, soseaua fiind inclinata si pentru ca mai era si curba, masina a luat alta directie decat cea din mintea boului de la volan.

E doar o presupunere. Scenariile posibile sunt mai multe. De exemplu, sunt unii care nu sunt in stare sa tina banda. Cand sunt pe prima, se baga peste cei de pe a doua, iar cand sunt pe a doua: iata ce se poate intampla.

Altii merg cu cauciucuri atat de tocite incat zici ca-s slick-uri. Sau se avanta cu 150 km/h pe un drum care numai european nu e, intr-o panarama pe 4 roti (ca altfel nu pot sa-i spun).

Ce-o fi in capul oamenilor alora? Probabil ceva de genul: si ce daca venitul nu-mi permite sa iau o masina cu care sa pot circula in siguranta? Eu trebuie sa-mi iau ceva, ca ete si ala are!

Si ne mai miram ca avem conducatorii (nu auto, ci ai de sus) pe care ii avem. Pai daca populatia e compusa de dobitoci de-astia de i-am descris mai devreme... atunci populatia are ceea ce merita.

L.E. 20 de oameni morti, in ultimele 3 luni, la km 25 in zona supranumita acum Curba Mortii!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu