miercuri, 1 decembrie 2010

Despre barbati (partea I)

Dupa cum spuneam si aici, corect este sa vorbim si despre barbati. Bine ... sa vorbim ... de fapt vorbesc (adica scriu) eu iar voi cititi :)

Se spune ca barbatii sunt niste oameni simpli (nu zic din topor, cum ar vrea niste rautacioase, pentru ca totusi vorbesc despre specia mea :))). Nu m-am prins daca in comparatie cu femeile, sau asa in general. Eu spun ca este adevarat, insa exista si exceptii. La urma urmei, unde nu exista exceptii?

Adica ala care e barbat si mai e si complicat pe deasupra, e musai sa fie ori fagot (cum le zicem noi, grupuletul vesel la aia de intra pe usa din dos), ori vreun filosof (a se pronunta la fel ca Dorel Visan in Cel mai iubit dintre pamanteni), ori vreun geniu pustiu, ori ... eu! Ei na, glumesc (sau nu! :p).

Cand vine vorba de barbati si femei (sau femei si barbati, ca sa fim politicosi), eu unul sunt mai de moda veche. Aloooooo!!! Stati asa, feministele! Nu de moda veche de-aia unde locul femeii e la cratita si al barbatului in varful patului. NU! Cand zic de moda veche ma refer la chestii de genul: men need to fuck. Nu suntem buni ascultatori, nu ne plac telenovelele (decat daca ne santajati cu sex), nu ne place sa o lalaim prin magazine si nici sa palavragim ore in sir. E pe principiul feed me, fuck me, shut the fuck up!

Also: uram ceea ce se numeste friend zone. Mai bine nu ne bagati in seama decat sa ne bagati in friend zone! Sau si mai bine, ne bagati la voi in pat - a se vedea axioma expusa mai sus: men need to fuck. NEED, da?

Iar va ambalati de pomana: nu ma refer la bagat in patul unei femei maritate sau al uneia care se afla intr-o relatie serioasa (pentru alea de nu stiti ce e aia relatie serioasa = e aia in care ti-o tragi numai cu titularul, nu si cu altul, indiferent daca e in gluma, din greseala sau prin inducere in eroare). Cel putin nu ma refer EU la asta. Altii sa se refere pe blog-urile lor. Pentru un om normal (such as myself, of course :D) chestii cum ar fi casnicia, sau o relatie serioasa, sunt lucruri sfinte. Adica de-alea din Biblie (sau din Coran, in functie de cine citeste randurile astea) - thou shalt not ... orice te duce mintea ca e gresit.

Deci, voi cele care cititi si nu sunteti maritate, nu sunteti intr-o relatie serioasa (scrie mai sus ce e aia), nu-mi sunteti rude de pana la gradul ... hai sa zicem 10, si nici colege de servici (accept colleague zone, dar nu si friend zone din partea voastra): cand ma mai vedeti, remember this --> take your "friend zone" and shove it!

Barbatii care citesc asta: can I get a hallellujah? :)))

Va urma...

3 comentarii:

  1. Si voi ne bagati in "friends with benefits" zone uneori, ceea ce e plain unfair. Mai bine sa nu ne bagati in seama? Nu, mai bine tin ochii deschisi, picioarele pe pamant si fac un reality check. Daca nu ma multumeste, am optiuni.

    RăspundețiȘtergere
  2. Noi nu. "Unii" dintre noi, da. Cei pusi pe capatuiala de exemplu. Daca te referi la chestii sexuale, poate vrei sa schimbi cuvantul "friends". There's nothing friendly about that ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. e un termen impamantenit, nu-mi apartine. google FWB. educate yourself ref. SATC terms :-P ca sa descoperi si alti termeni. desigur, nu e obligatoriu :))
    dar o sa razi.

    RăspundețiȘtergere