duminică, 19 decembrie 2010

Sfantul Paul? Give me a break!

Am dat like la o chestie pe Facebook - se numeste AFCN (as f**e ceva nou). Na, ca tot omul :P Sau, in fine ... aproape ca tot omul :)))
Pana aici, nimic neobisnuit. Chestia e ca unora nu le-a picat bine. Adica cica e vulgaritate.

Pai stati asa putin... Adica scrie pe undeva, pe mine ca sunt Sfantul Paul sau ce? Adica eu n-am voie sa f*t, sau cum?

Am mai auzit acum nu mult timp de la o don'soara ca cica ma respecta. I-am zis ca daca tot vrea sa faca asta, sa ma respecte in pat, ca m-as simti mult mai bine. Nu i-a convenit. Probabil ca a crezut la fel, ca are de-a face cu ala din Biblie.

Ma tot uit in oglinda si nu vad de unde emana impunerea asta de respect, dulceata, dragalasenia, si ... a, da intimidarea altora (ca mi s-a spus ai asta).

Deci, ca sa clarificam: sunt un barbat cat se poate de normal. Nu sunt nici un sfant, nici vreun mare pacatos. Am un nivel de lust cat se poate de normal: adica well above average, cum zic americanii :))))))

2 comentarii:

  1. Eu nu inteleg de ce trebuie sa le spui tu unde sa te respecte... de ce nu se simt ele ca acolo trebuie sa o faca. :))) Tu trebuie sa intri la reciclare. Numai ca trebuie sa fii pregatit sa asculti si sa si faci o evaluare impartiala a informatiei care ti se ofera.

    RăspundețiȘtergere
  2. Stai usor... nu vorbi la plural. Era vorba de un caz particular, in care cineva imi spunea ca ma respecta, si o spunea ca si cum lucrul ala o impiedica sa mearga mai departe.
    De aici si replica mea oarecum acida.
    Daca stii in Seinfeld chestia cu "it's not you, it's me" ... ei, persoana asta imi servea un "it's not you, it's me" iar eu ii raspundeam cu ceva de genul "Don't give me the it's not you, it's me. I invented it's not you, it's me".

    RăspundețiȘtergere