luni, 28 martie 2011

Atitudine anti-cuplu

Sau altfel spus, de ce sunt UNELE femei single la 30 de ani sau above.
Atunci cand il pui pe NU in fatza si faci numai ceea ce-ti place, nu se mai numeste cuplu. Se numeste egoism sau persoana independenta cum o numesc unii/unele. Sa fim sinceri, intr-un cuplu independenta este limitata. Adica obligatoriu trebuie sa tii cont si de altul (adica de CELALALT).

Exista multe femei pe lumea asta care considera o injosire sau mai rau daca mai calca prin bucatarie din cand in cand. Genul asta de femei sar in secunda doi in cealalta extrema, emitand expresii de genul da' ce, ti-ai luat servitoare? Cum adica? Daca eu bat un cui sau fac treaba de instalator din cand in cand, se cheama ca sunt servitor? Sau poate iti place (desi esti femeie) sa despici lemne cu toporul sau sa dai cu sapa in gradina.

Intr-un cuplu sunt 2 variante de diviziunea muncii:
- amandoi fac de toate
- treburile se impart in functie de skills.
Personal, sunt adeptul celei de-a doua variante.

Nu-ti convine niciuna din variante? Nicio problema - stai single! Si ... sa curga depresia!

21 de comentarii:

  1. Exista oameni pe lumea asta care isi comunica asteptarile si isi asuma consecintele, pur si simplu. Mie mi se pare laudabil sa stii ce vrei si ce iti este bine - si sa comunici acel lucru.
    Tu cum o mai duci? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine spus. Mersi.
    Eu o duc la fel ca pana acum. Nimic nou sub soare. Thanks for asking.
    Tie cum iti merge?

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi s-a parut ca esti nervos ca nu toata lumea face ce vrei.
    Eu am reusit azi sa ma cert cu cineva de la serviciul de curierat cum nu m-am mai certat de foarte mult timp :)
    Sa zicem ca din cauza iernii prea lungi a fost multa furie acumulata.

    RăspundețiȘtergere
  4. Hahaha. Pai nu face aproape nimeni ce vreau eu. Si uneori ma enerveaza chestia asta. Dar pot depasi momentele de genul ala.

    Hmmm, imi pare rau ca nu am fost acolo sa vad cum faci cand te certi rau cu cineva :) Glumesc.

    RăspundețiȘtergere
  5. Pai eram si eu si ea pe moment doua toante care se cearta, in loc sa-si vada fiecare de treburi mai importante. Pana la urma m-am calmat.
    Revenind la subiect, ce e cu obsesia asta a ta cu gatitul? E asa un cap de tara daca nu gateste cineva anume? Ti-e foame rau? :P

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu este o obsesie a mea ci a unor femei. Isi iau chestia asta ca pe un reper. Adica daca un barbat rosteste cuvantul gatit, e catalogat drept invechit, cu vederi inguste, etc.

    Pentru mine nu este decat un exemplu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Pai este invechit. Chiar daca avem skill pt asta, nu inseamna ca si trebuie sa gatim zi de zi. Ce, tu repari prize in fiecare zi? Apropo, eu schimb prize si nu mi se pare chestie de skill, ci de atentie.

    RăspundețiȘtergere
  8. dar s-a mai discutat asta, nu? Treaba cu gatitul. De ce e recurent?

    RăspundețiȘtergere
  9. Eu i-as spune mai degraba clasic, nu invechit :)
    Poate de-asta tot revine in discutie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Iti spun eu de ce ele sunt single si dupa 30. Pentru ca parintii lor se poarta cum se purtau si bunicii, etc. Adica tata sta pe canapea si vrea sa fie servit in orice moment si mama munceste de o apuca batzul. Si ele vor sa faca totul clar ca nu vor fi ca mamele lor, bunicile, stra-bunicile, etc. Daca un barbat vrea neaparat sa aiba o relatie cu o astfel de femeie, sa puna mana sa se apuce el de facut mancare, adica in loc de o invitatie la o cafea sau chiar mai rau, ceai (BTW, suna asa desuet ca e penibil deja) sa o invite pe respectiva la el acasa si in timp ce isi beau vinul , friptura si toate cele se termina de copt in cuptor, masa asezata in prealabil de el, ea decat sa se aseze la masa, el serveste mancarea, etc. Vasele tot el le spala a doua zi ca atunci GARANTAT in seara aia o sa aiba ceva activitate de alt gen. Si tot GARANTAT ca data viitoare o sa gateasca ea ceva sa arate vezi-Doamne ca stie si ea. Si sa nu lipseasca lumanarile aromate de pe masa si florile din vaza. Am observat un lucru, barbatii romani sunt clueless la faze de-astea. Nu conteaza din ce mediu sunt, tot n-au idee. Trebuie sa imigreze in alta tara, de preferat Canada, :P, ca sa se prinda care e treaba cu femeile independente. Si sa reuseasca sa se si insoare cu una. :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @Thana - AGAIN and AGAIN and AGAIN: nu vorbim despre acelasi lucru.

    Tu vorbesti de chestii romantice (de exemplu un barbat care ii face surprize culinare sotiei/partenerei) ca si metoda de a arata iubitei/sotiei ca apreciezi faptul ca ea gateste, spala sau orice altceva face ea (de la caz la caz). De acord cu tine la chestia aia.

    Numai ca, eu nu vorbesc despre asa ceva in post-ul meu ci despre femeile care considera ca nu e normal sa taie o ceapa sau un morcov singure, ci doar daca sta si barbatul langa ele, taind probabil de la celalalt capat al cepei/morcovului.

    RăspundețiȘtergere
  12. Mie imi place sa inteleg altceva din ideea Thanei si anume: fa tu mai intai (gateste pentru ea) si apoi vezi ce se intampla! Ai ceva de pierdut?

    RăspundețiȘtergere
  13. pentru ea, viitoarea cu care o sa te intalnesti.

    RăspundețiȘtergere
  14. Poate am intalnit-o deja ;)

    Da, ideea este buna insa nu prea are legatura cu subiectul de fatza.

    RăspundețiȘtergere
  15. De-aia n-ai derapat? Ma bucur sa aud.
    Ideea are legatura cu subiectul. In loc sa te mai plangi de independenta, mai bine schimbi strategia. Incerci de 3 sau 10 ori, vezi ce se intampla, ce naiba, mai bine decat sa-i urmaresti pe aia cu sistemul de "cum sa abordezi" :P

    RăspundețiȘtergere
  16. Sa incerc de 3 sau 10 ori, zici. OK, dar care este scopul acetor incercari? Crezi ca se schimba persoana cealalta?

    RăspundețiȘtergere
  17. Nu putem prezice ce fac ceilalti, dar ceva sigur se va schimba in atitudinea ta: o sa fie mai multa independenta.
    Faci asta pentru tine. Apoi vezi rezultatele.

    RăspundețiȘtergere
  18. Nu mai pot comenta. M-ati obosit :)))

    Dovada ca fmeile inteleg barbatii la fel de "mult" ca barbatii pe femei. ;)

    RăspundețiȘtergere
  19. asa sa fie. Ce inseamna "surprize culinare". Ai scris mai sus despre...

    RăspundețiȘtergere
  20. Inseamna ca atunci cand gateste barbatul iar femeia afla asta de-abia cand vine acasa, este o surpriza (placuta) pentru ea. "Culinara" este evident de unde vine :)

    "Supriza" mai vine si de la faptul ca lucrul asta nu se intampla in fiecare zi ;)

    RăspundețiȘtergere