joi, 3 martie 2011

Ploiesti-Bucuresti si retur - viata intre doua orase (partea a VI-a)

Cu fiecare zi ce trece, drumul asta mi se pare mai scurt, desi stiu ca nu s-a apucat Boc peste noapte sa scurteze soseaua.
Oare faptul ca media de viteza pe care o scot a urcat cam cu 20 de km/h are vreo legatura cu asta? :))) Si asta in conditiile in care de cateva zile vad din ce in ce mai des radare in masini de politie.

In seara asta am avut parte de o scena de acum clasica: m-am depasit cu unu' cu o duba de vreo 5 ori pana la Ploiesti. Ba incetinea, ba accelera ... Deh, strategie neclara. De obicei mi se intampla asta cu TIR-urile. Macar stiu ca aia o pun pe pilot automat si o tin pe 90 km/h indiferent daca sunt in localitate sau afara.

Azi-dimineata, alta chestie. Mi-a sarit o piatra in parbriz, de la un TIR. Da, din nou... Am stat cu inima cat un purice pana am ajuns la destinatie si am putut sa verific daca a aparut crapatura. Pai da, ca ar fi fost al 4-lea parbriz intr-un an de zile.

A inceput sa ma oboseasca drumul asta, dar nu am ce face. Deocamdata. Adica sunt convins ca intr-o repriza de nervi o sa zic intr-o buna zi: you know what? eu ma mut inapoi la Bucuresti, no matter what. Adica e timpul sa ma mai gandesc si la viata mea, ca am cam neglijat-o in ultima vreme. Cred ca deja ma uraste saracuta :)))

Va urma

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu