marți, 1 martie 2011

Aventuri in America – epilog (ultima parte)

Au trecut aproape 3 saptamani de la revenirea in tara si simt cum aerul de America se topeste incet...
Trebuie sa recunosc faptul ca acum incep sa-mi doresc sa pot da timpul inapoi. Sa retraiesc excitement-ul provocat de gandul ca traversez Ontario in drum spre Niagara sau chiar cel al revenirii in tara.

Ma incearca un usor sentiment de dezolare ... un fel de gol interior care ma face sa ma intreb ce-mi lipseste in momentul asta. Raspunsul e simplu: imi lipseste America, prietenii de acolo, sentimentul acela care apare cand descoperi lucruri si oameni noi.

Poate ma grabesc afirmand asta, dar incep sa cred ca ma descurc mai bine la capitolul socializare in America, decat aici. Adica m-am dezamagit pe mine insumi prin modul deficitar in care am socializat aici, pana acum. Poate cei din America ma contrazic, dar cel putin pana la proba contrarie imi mentin afirmatia.

Mi-e dor deja de America dar un lucru stiu sigur: ma voi intoarce, no matter what! Nu stiu inca daca definitiv sau doar in vizita dar stiu ca vreau sa-mi iau doza la intervale cat de cat regulate. :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu