joi, 3 martie 2011

Despre femei (partea a VI-a)

Cineva ma critica, nu cu mult timp in urma, spunand ca nu am destula experienta incat sa scriu un asemenea serial pe blog. Daca ma uit insa in urma, sa zicem la ultimii 5 ani, cred ca sunt indreptatit sa fac asta.
Deci, da ... am intalnit destule tipuri de femei incat sa-mi permit sa si scriu despre asta. Mai ales ca am specificat ca nu e un text cu caracter stiintific si ca oricum, cui nu-i place, nu mai citeste.

Si inca ceva: bineinteles ca opiniile pe care mi le-am exprimat aici pe blog, pe tema asta sunt subiective, fiind influentate de trairile pe care le-am avut, generate de interactiunea cu femeile respective. Si nu, prin interactiune nu inteleg numai contact fizic ci chiar si chestii gen mers undeva in grup sau participat la un proiect impreuna.

Nici nu aveam cum sa scriu articolul asta numai din perspectiva relatiilor sentimentale sau sexuale, pentru ca nu sunt genul de barbat (daca ati citit serialul respectiv, pe blog) care sare din floare-n floare, desi in cateva randuri mi-am dorit rau de tot sa pot face asta. Nu pot, dpdv sentimental sa trec cu usurinta de la o femeie la alta, intr-un timp scurt. Eu sunt mai degraba ca un portavion american Nimitz class: imens (la figurat ma, nu va hliziti), greu de manevrat, de schimbat directia repede, dar cand am apucat-o intr-o directie, merg hotarat intr-acolo, cu toata viteza. O mai fi nevoie si de de-astia ca mine pe lumea asta? :))))))

Asta e fratilor ... voi astia obsedatii sexual (desi dupa parerea unora ar fi mai corect sa scriu NOI astia - eu nu sunt de acord cu ei :)))). Nu scriu despre aventuri din alea ci despre chestii poate anoste dupa parerea voastra.

Va urma

2 comentarii: