vineri, 4 martie 2011

Despre barbati - partea a IV-a

Ce vor barbatii? Feed me, f**k me, shut the f**k! up ar zice unii. Nimic mai adevarat.
Stati, nu sariti, ca va explic imediat ce si cum.
Sigur, exista dobitoci out there care iau asta ad literam si uita ca a fi cu o femeie nu inseamna numai sa primesti ci si sa dai. Genul de oameni care nu inteleg ce rol au intr-un cuplu.

Dar, doamnelor si domnisoarelor, mai exista si altii care stiu ce inseamna afirmatia de mai sus. Si o luam pe rand:

Food - cica locul femeii este in bucatarie. Da, dar nu ca sclava ci din alt motiv. Intr-un cuplu femeia este cea care trebuie sa gateasca (again, nu sa fie prizoniera in bucatarie), pur si simplu pentru ca in general femeile au the skills pentru asta (rabdare, indemanare, etc.). Exista insa 3 cazuri in care este normal sa nu se intample asta:
- barbatul nu isi indeplineste indatoririle sale. Nu are rost sa le enumar dar sunt destule.
- femeia este chiar bâtă in domeniu (da, se mai intampla).
- barbatul este chef la restaurant sau bucatar la cantina (sa-i dam Cezarului ce-i al Cezarului).

Sex - asta e clar. Ca de-aia exista femei si barbati si nu suntem toti hermafroditi. Si multe alte motive...

Liniste - adica nu-ti varsa tot cheful de vorba pe un singur om, ca nu poate duce. De-aia exista prietenE.

Ei, am spus ceva aiurea sau neadevarat?

Va urma

18 comentarii:

  1. 1. Cine a spus ca femeia TREBUIE sa gateasca?!? Astia sunt stereotipuri care nu-si mai au acoperire in ziua de azi. Daca femeia lucreaza mai mult, cine o sa faca mancare? Ea care vine acasa la 8-9 seara sau barbatul care ajunge acasa la 4 dupa-amiaza?!? Iti spun eu. El va face. Se spune ca barbatii sunt cei mai buni bucatari. Pai dovediti-o! Daca nu, atunci sigur invatati telefonul de la pizza sau chinese.
    2. Sex... da... trebuie sa ti-o mai si pui din cand in cand...dar nu prea mult ca devine stresant.
    3. Si daca barbatii nu se obisnuiesc din vreme cu palavrageala sotiei, atunci o sa aiba viata grea la batranete in timpul iernii cand nu pot sa joace golf si trebuie sa asculte si sa tot asculte...

    RăspundețiȘtergere
  2. 1. Asa a fost de mii de ani - barbatul vâna iar femeia gatea. Ca unele femei sunt orientate spre cariera si ajung sa nu-si vada familia pana la 8-9 seara - e alegerea lor dar poate si una din cauzele minore pentru care fast-foodurile au succes in ziua de azi iar numarul de cancerosi la suta de mii de locuitori a crescut dramatic.
    2. Da ... nu prea mult. Atat cat trebuie :)))
    3. Dar de ce numai barbatii trebuie sa se obisnuiasca? Chestia asta cu obisnuinta parca trebuia sa go both ways...

    RăspundețiȘtergere
  3. Pentru mine gatitul e necesar, e armonie in rutina asta si imi place sa simt gustul mancarii preparate acasa.
    Discutii interminabile de tip "gatesc eu sau tu?" nu am, pentru ca si el gandeste cam la fel pe tema.
    Si...fac parte din categoria care "chiar sunt bata", dar mi-am depasit limitele :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Si ca sa nu fiu chiar offtopic, femeile au mai multa rabdare si potential (decat barbatii) cand vine vorba de creatie, indiferent in ce domeniu s-ar manifesta ea. De-aia (zic eu) stiu sa gateasca, sa gaseasca lenjeria potrivita si simt nevoia sa vorbeasca mult.
    Ca toate astea se dezechilibreaza la un moment dat, nu e ca asa ar fi natural(again, parerea mea), ci pentru ca femeile isi asuma (poate si pentru ca sunt silite demografic) rolul de vanatoare.
    Ma intreb uneori cum va fi in viitor. Femeile decid din ce in ce mai mult, dar n-as zice ca din ce in ce mai bine.

    RăspundețiȘtergere
  5. My point exactly! :))
    Mersi, Renata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu-mi propusesem sa ajung la your point exactly :P
    Am niste semne de intrebare legate de evolutia noastra, treaba cu demografia s-ar putea sa duca la gene noi/rescriere de gene. Si atunci sa vedem...
    Eu insa sper ca eternul feminin sa nu se piarda, sa nu pierdem contactul cu emotiile, natura , intuitia si asa mai departe.

    RăspundețiȘtergere
  7. Again ... my point exactly! "Eternul feminin".
    Adica sa accepti, chiar si din simplul motiv de a pastra eternul feminin, anumite lucruri.

    Cica "sunt femeie independenta!" Foarte bine! Numai ca trebuie sa ai grija pana unde duci independenta asta. Daca esti intr-un cuplu de exemplu, aceasta independenta are niste limite.

    "Nu, nu vreau sa ma ajuti ... sunt femeie independenta. Ma descurc si singura". Foarte bine. Numai ca daca eu ma ofer sa te ajut nu inseamna ca-ti stirbesc independenta.

    RăspundețiȘtergere
  8. Q.E.D. Stereotipuri. Nimic logic. Si urasc cand ceva nu e logic. Si acum o sa-ti si spun de ce femeia gatea, facea curatenie, cultiva legume, avea grija de copii, etc. Pentru ca barbatul NU e in stare. Femeia si-a dat seama de lucrul asta si fiind o fiinta logica, practica si-a spus ca mai bine sa faca ea toate astea si sa-l trimita pe barbat la vanatoare unde e usor. Ca femeia poate sa vaneze asta e clar, a se vedea faimoasele amazoane care stiau sa traga cu arcul mai bine decat barbatii. Si faza cu vorbitul e simpla. Un barbat ar trebui sa caute numai femei carora le place sa vobeasca mult, la batranete oricum numai calitatile oratorii mai conteaza (pentru o femeie in ceea ce priveste un barbat). O femeie care vorbeste mult inca il va aprecia intr-o conversatie. Alte intrebari?

    RăspundețiȘtergere
  9. Pai si eu am spus ca barbatul nu e in stare, insa intr-un mod mai ... diplomatic :p

    Dar ipoteza cu femeia care il trimite pe barbat la vanatoare e cam falsa. Tin sa-ti reamintesc faptul ca timp de mii de ani femeia nu a avut prea multe drepturi. Ma indoiesc ca in conditiile astea ar fi putut da ordine barbatului :)) Asta asa, ca chestie ce tine de istorie.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu, femeia nu e logica. Si asta nu e motiv de suparare, dimpotriva. Informatiile pe care le simt/primesc femeile intuitiv (subliniez, intuitiv, nu pe baza sabloanelor invatate) bat orice logica.

    RăspundețiȘtergere
  11. Hmmm ... deja se lasa cu debate :) I like it! :p

    RăspundețiȘtergere
  12. Ba nu o sa fie nici un debate ca sunt exemple personale. Eu sunt femeie si gandesc logic. Shoot me! Da' n-o sa apuci ca trag eu prima. Am abilitatile necesare, te asigur. :)))

    Nota: Dovada e ca am urat tot ce nu e o stiinta exacta. Profilul de la liceu: Matematica-Fizica; Facultatea: Automatica - Roboti Industriali. Nu am considerat niciodata sa ma casatoresc cu altcineva decat cu un inginer, desconsider ca barbat un mascul cu o alta meserie. Iar despre pitipoancele de la ASE si Litere chiar nu vreti sa stiti ce gandesc.

    RăspundețiȘtergere
  13. Corect. Exemple personale. Fiecare considera si desconsidera anumite tipuri de barbati/femei, dupa diverse criterii. Oricum, dvs. ar trebui sa desconsiderati ca barbat, un mascul de orice meserie, intrucat aveti deja unul in dotare :)

    Nu te grabi totusi sa judeci toate femeile de la ASE si Litere ca fiind pitipoance. Am cunoscut zeci de contra-exemple. Dar, da ... multe sun pitipoance. Apropo: cand zici ASE, cred ca te referi la facultatile cu taxa. Ca la alea fara nu intra oricine. Desi facultatea in sine nu este foarte grea, examenul de matematica de la ASE, cel putin in anul cand am intat eu, a fost cel mai greu din tara, dintre toate facultatile, inclusiv cea de matematica.

    RăspundețiȘtergere
  14. Vorbeam de dinainte de casatorie. Asta era viziunea mea.

    Si cand spun pitipoance nu ma refer la cat au "tocit" sa intre la ASE sau Litere. Ma refer la atitudinea lor dupa ce au intrat. Si stiu eu bine ce spun. Cand eu deschideam capota masinii si vedeam ce e wrong, ele treceau pe langa mine cu o privire de parca le venea greata. Mai ca mi se facea mila de ele si le faceam cinste cu o lamaie. In mintea lor e o rusine ca o femeie sa se descurce singura sa repare o masina, sa bata un cui, sa traga un pumn atunci cand e molestata, etc. Vorbesc la general acum, cu ultimele exemple.

    RăspundețiȘtergere
  15. Informatiile despre structura fizica (sau anatomica suna mai bine?) a creierului unei femei comparativ cu un barbat exista destul de bine documentate, cu tot cu consecinte. Din punctul meu de vedere nu e de dezbatut.
    Femeia are alta structura decat barbatul - si nu una preponderent logica.
    Pur si simplu asa functionam, nu logic, ci mai presus de logic. E un dat.
    Atitudinea e cu totul altceva, mediul la fel.
    Personal sunt multumita ca am fost creata asa si nu incerc sa pretind ca as fi un patrat, cand de fapt sunt un cub. Si bine imi este asa.

    RăspundețiȘtergere
  16. Thana - pai zi frate ca vorbesti metaforic, ca sa pricep si eu :p
    Oricum, tu esti o persoana mai dintr-o bucata, cum nu mai intalnesti des in ziua de azi.
    Renata - Desi nu neg cele spuse de tine, imi permit sa(-ti) pun intrebarea: cat la suta din ceea ce se petrece in creierul unui om cunoaste stiinta actuala?

    RăspundețiȘtergere
  17. nu ma aranjeaza daca negi sau aprobi, pentru ca altii studiaza lucrurile astea stiintific, nu eu. Lor le poti adresa si intrebarea 2.
    Raspunsul meu ar fi: suficient cat sa stabileasca niste aspecte elementare. Insuficient ca sa se aplice pentru toti indivizii speciei.

    RăspundețiȘtergere