vineri, 4 martie 2011

Romanii de dincolo...

Undeva, la mii de km de Romania, in inima Americii, exista un grupulet de oameni cum n-am mai intalnit pana acum.

Un grupulet de oameni care ocupa un loc special in inima mea si pe care sper sa-i pot vedea cat mai des cu putinta. Niste oameni extraordinari, incepand cu Doamna din Balcesti, sau sefa cum ii zic eu si pana la cei pe care i-am intalnit o singura data in cele 2 episoade americane ale mele.

Adica practic m-au dus de manuta prin toate locurile din zona din prima zi de cand ne-am vazut la fata. Un tratament cum nici presedintele Zairului (Mobutu ala) n-a vazut la viata lui. :))) Si asta in conditiile in care pentru ei eram practic un necunoscut. Adica doar sefa ma stia de pe forum. In rest, singurele lucruri care ne legau erau ca ne emotionam la vederea acelorasi rosu, galben si albastru si ca radeam la fel la bancurile in limba lui Eminescu.

Deci, fratilor, post-ul asta va este dedicat voua. Stiu ca il veti citi. So, cheers! :) Sa va dea Dumnezeu sanatate!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu