marți, 8 martie 2011

Sunt un ciudat (2)

De-a lungul timpului mi s-a spus in diverse feluri: antisocial, incapatanat, obsedat sexual (really? come on!), ca evit riscurile majore, ca sunt Cpt. Slow (conduc incet - eu zic prudent) si ... da, ca sunt ciudat! Well, I couldn't agree more! :))
Lumea se schimba, si eu odata cu ea. Inca n-am ajuns la varsta aia (90 and above in cazul meu :p) cand nu mai esti la curent cu ce se intampla in lume. Ca ma schimb odata cu lumea nu inseamna ca ma las asimilat. Sunt in continuare un ciudat si prefer sa fiu asa, cel putin prin prisma unicitatii. Pentru mine acel métro-boulot-dodo (hai, fuguta la Mos Google :p) inseamna plictiseala. Iar plictiseala e sora buna cu singuratatea. And I fuckin' hate them both!

Deci da, sunt un ciudat. Sunt un ciudat pentru ca inca mai cred in Mos Craciun (metaforic vorbind, bineinteles). Sunt un ciudat pentru ca inca mai cred ca societatea poate fi mai buna. Sunt un ciudat pentru ca dau multa importanta afectiunii fizice (non-sex stuff). Sunt un ciudat pentru ca mintea si inima imi dicteaza ca o relatie inseamna sa te vezi cu persoana iubita cat mai des posibil (da, unii oameni considera asta o prostie sau o ciudatenie. Asta e, eu am mintea mai ingusta). Sunt un ciudat pentru ca daca cunosc doi oameni de aceeasi nationalitate/etnie iar ei nu se cunosc intre ei, mi se pare normal si frumos sa le fac cunostinta (ah, trebuia sa scriu postul asta in Engleza). Sunt un ciudat pentru ca uneori imi e greu sa let go si prefer sa sufar ca un caine (fun, nu? :p). Sunt un ciudat pentru ca imi e foarte greu sa spun glume vulgare cand sunt femei de fata. Sunt un ciudat pentru ca dupa parerea mea prietenii ii ai si pentru a te descarca sufleteste din cand in cand, prin metoda spovedaniei (sau ceva similar). Sunt un ciudat pentru ca sufar de efectul de madeleine (Google, episode II) al lui Proust (desi nu ma limitez la prajiturele). Sunt un ciudat pentru ca dupa parerea mea a lovi o femeie este o chestie mizerabila, neanderthaliana si care este un semn de slabiciune din partea agresorului. Sunt un ciudat pentru ca am prostul obicei de a tine de cele mai multe ori cu cei slabi. Sunt un ciudat pentru ca de multe ori sufar si eu cand vad suferinta, chiar daca e vorba despre oameni necunoscuti sau despre animale. Sunt un ciudat pentru ca uneori mai vorbesc cu animalele. Bine, you know what I mean... Sunt un ciudat pentru ca mi-e greu sa trec brusc la stari contradictorii si sa-i inteleg pe cei care fac asta.

Cred cam am spus destul, la categoria How to lose friends and alienate people. Si nu, nu am iesit la agatat cu postul asta, mai carcotasilor! :)))

3 comentarii:

  1. "Sunt un ciudat pentru ca am prostul obicei de a tine de cele mai multe ori cu cei slabi."
    Apreciez, apreciez :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Cum asa? Te incadrezi cumva la cei slabi? :p

    RăspundețiȘtergere
  3. nu, ma incadrez la cei cu care tii. adica sper ca asa e :D... mai ales acum, de cand am aflat ca soarta ne va muta si mai aproape :P

    RăspundețiȘtergere