vineri, 11 februarie 2011

Aventuri in America - ziua a X-a

Ziua a X-a a fost ceva mai interesanta decat ziua precedenta.
Am iesit la lunch cu o colega din Texas. Cica are origini franceze si ca are prieteni romani (s-a chinuit un pic pana a pronuntat Piatra Neamt :)) ) Am vorbit vrute si nevrute, si despre romani si Romania - bineinteles ca am invitat-o sa ne faca o vizita.

Apoi am mers la o conferinta tinuta de client, unde au fost premiate diverse persoane, pentru contributia la succesul unui program lansat acum ceva timp.

Evident, am facut in minte o paralela cu chestiile similare de pe la noi. Nimic diferit ... poate doar faptul ca pe plasma se transmitea live din sala unde se aflau actionarii firmei. Era fix ca in filmele alea americane de la TV. O sala din aia imensa, in cine stie ce cladiroi, cu scaune captusite cu o chestie rosie...

Din pacate nu am fost pe faza cand in zona a fost singurul roman care lucreaza la clientul nostru. Cel putin asa pare dupa nume (n-o sa-l mentionez aici, din motive evidente). O sa aduc insa din nou vorba despre el, cand o sa va povestesc despre ziua a XI-a.

Seara am luat masa cu un grup de colegi, toti americani, la un restaurant italienesc din zona - Papa Vino ii zice. A fost prima seara cand m-am imbatat. Bine, nu numai eu :p
Am ajuns in cele din urma in camera si am dormit bustean, pana pe la ora 4 dimineata, cand de la vin si de la mancarea condimentata am atins un nivel critic de dezhidratare.

Ne mai auzim si maine. Noapte buna, copii :)))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu