miercuri, 23 februarie 2011

Telefon sau smartphone?

Ma tot uit chioras la batranul meu 3109 classic de ceva vreme si ma intreb cand o sa-i vina vremea sa se mute la tara :))

El inca poate dar eu m-am cam plictisit de el. L-am impins pana dincolo de limitele lui tehnice: i-am pus mini (sau e micro?) SD cu muzica, filmulete si poze pe el, i-am pus casti de GPS (din alea cu membrana cauciucata) si l-am tinut ore in sir cu sonorul la maxim, i-am pus Opera Mini si l-am tarat prin colturile Facebook-ului si ale conturilor de mail. Ba inca am mai dat si cu el de ceva tare incat i-am crapat geamul. Ar trebui sa primesc un premiu de la Nokia - nu credeti? :))

Tot caut un inlocuitor dar nu ma pot hotara ce sa iau. Ba inca am mai adulmecat chestiile noi in domeniu si pe partea celalata a Atlanticului. Si DA, am citit 'jde review-uri. Si NU, nu m-am hotarat ce sa-mi iau. Ba chiar sunt mai confuzat ca inainte.

Am vrut sa-mi iau iPhone 4  din State, dar mi-a fost teama ca dau $500 pe el (da, ma ... stiu: un chilipir in comparatie cu preturile de pe la noi) si apoi il tin pe post de bibelou. Deh, nu ma pricep la chestia aia care se numeste jailbreaking (I think).

M-am uitat si la BlackBerry, dar cel putin ca design nu ma atrage nimic. La fel si cu droizii de la Mototola. Plus ca m-au zapacit cu GSM vs. CDMA.

HTC? Really? 2500 de lei pe o chinezarie? Nu, nu ma refer la faptul ca-s facute in China ci la faptul ca firma e chinezeasca. Oh, come on! China, Taiwan ... they all look the same to me, anyway. :))

Imi placea si E72 dar vad ca unii il injura. Iar altii zic ca nu e cool pentru ca n-are touchscreen. So?

Help please! Ceva sa nu sara de 1000 de lei (daca se poate), sa fie cool (duuuuuuh!!!) si daca e, sa stie sa se lege la contul meu de mail ala de la munca.

2 comentarii:

  1. Tot la HTC ajungi, unul din modelele mai de baza. Are touchscreen, email, internet.
    Alte variante ieftine sunt "smartphone-urile sub brandul "vodafone", puse pe piata la preturi mici ca sa ia lumea abonament de date si sa consume timpul pe FB si YM.

    RăspundețiȘtergere
  2. Hmmm ... I don't know, man.

    Nokia E72 e la 1099 de lei la magazin virtual.
    Am mai multa incredere intr-un Nokia decat intr-un HTC. Da, nu are touchscreen, dar e ... Nokia.

    RăspundețiȘtergere