vineri, 11 februarie 2011

Aventuri in America - ziua a XI-a (a doua parte)

Mi-am luat la revedere de la sefu', dupa intalnire, si am plecat sa-mi iau masina din parcare.

Aveam doar $15 la mine si credeam ca o sa coste mai putin parcarea. Cand colo, aud ca trece de $16... La ghiseu era o negresa cat toate zilele, ceva gen Queen Latifah, exact ca in filme: vesela, plina de viata, pusa pe glume.

O intreb daca pot plati cu cardul (cu un accent romanesc se pare), pentru ca m-a intrebat de unde sunt si daca am ID la mine (i s-a parut ciudat cardul meu). Dupa care: zi-mi ceva in romaneste ... zi-mi ca sunt frumoasa :p Ii fac pe plac (doar tinea in mana cardul si buletinul meu). Zice: neah, spune-o asa, mai romantic. Ranjesc la ea si ii spun din nou esti frumoasa! De data asta e multumita, numai ca ma pune necuratu' sa-i zic ca pot sa-i spun acelasi lucru si in franceza. Atata mi-a trebuit. Se apuca sa-mi insire (ranjind, bineinteles) cele 3 expresii pe care si le mai amintea din scoala, de la ora de franceza. Ii spun si eu cateva dupa care imi da drumul din stransoare :)) Inca ne mai luam la revedere in franceza cand masina mea iesise din parcare :)))

In fine, o iau usor inspre suburbii, nestiind incotro mergeam - GPS-ul inca nu-si luase semnal, si asta pentru ca eram inconjurat de zgarie nori. Intuitia insa m-a indreptat in directia corecta. Intr-un tarziu am vazut traseul pe GPS si am calcat-o.
Ei, numai ca la un moment dat, s-a intamplat ceea ce ma asteptam sa se intample (adica odata si-odata). A ramas GPS-ul fara semnal (desi nu mai eram intre cladiri), fix cand eram in increngatura aia de sosele, exit-uri, jonctions, etc. Bineinteles ca am reusit sa ies de pe Interstate si, nu m-am prins de asta decat cand am ajuns la un semafor. Zic: semafoare pe I-75? WTF? Hmmm ... not good! Am dat restart la GPS si m-am invartit pe niste stradute pana si-a luat iar semnal.

Seara am ajuns la Oltenian Headquarters si am bagat o repriza de shopping: JCPenney si Meijer. Brusc, mi-am dat seama ce familie mare am, mai ales cand am achitat nota de plata :)). Noroc cu sefa ca avea cupon de reducere (sar'na! :D) ca altfel ... Bine, a avut grija sa ma tina pe acolo pana cand au inceput aia sa roiasca prin jurul nostru, intrebandu-ne daca avem nevoie sa ne ajute sa gasim ceea ce cautam - pe romaneste: haidi 'ai ca s-o inchis carshiuma! Asta la vreo 5 minute dupa ce inchisesera magazinul :))

Am ajuns apoi la hotel, unde am pus capul pe perna pentru ultima oara. In curand o sa schimb resedinta, pentru aproximativ 2 zile.

6 comentarii:

  1. =)) Oltenian Headquarters... btw, sa nu uiti de graurul meu rosu... si de un autograf cu Madonna (ca tocmai am aflat ca s-a nascut in Detroit ;)) )

    RăspundețiȘtergere
  2. De fapt s-a nascut in Bay City, Michigan :)
    E ceva mai sus de Detroit. Nu e una din suburbii.

    A facut insa scoala in Rochester Hills, care este intr-adevar o suburbie a Detroit-ului.

    RăspundețiȘtergere
  3. I like this :) stii chestii, am de la cine invata :D

    RăspundețiȘtergere
  4. M-am documentat, pentru un articol pe care l-am scris nu demult. Parca l-am pus si pe blog ;)

    RăspundețiȘtergere