miercuri, 9 februarie 2011

Mi-am pus Stat Counter

Da, mi-am pus Stat Counter pe blog. De ce? Pentru ca vreau sa vad cam ce fel de lume se perinda pe aici si pentru ca blogspot asta nu ofera suficiente informatii la capitolul asta.


Nu de alta, dar recent au inceput sa apara cateva link-uri catre blog, pe alte site-uri si cam trebuie sa cenzuram un pic unele chestii :)) Doar aparem in public acum, nu?

Now, let's not get ahead of ourselves - sunt tot un amator in domeniu si scriu in continuare tot ca un amator. Numai ca acum trebuie sa am grija ca subiectele sa nu (mai) fie de nisa ci digerabile de cat mai multa lume.

Doua chestii interesante:
- am trecut recent de 5000 de hit-uri.
- site-ul polimedia.us a depasit facebook ca si sursa de vizitatori. Ii multumesc pe aceasta cale celei care a avut ideea sa faca reclama blogului, acolo :)


 

10 comentarii:

  1. Acum ne ameninti ca stii de cate ori intram? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Stiam si inainte, numai ca acum am mai multe detalii despre voi :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Pregateste-te de o surpriza in stil "oltenian" ca sa vezi cu cine ai intrat in joc!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Pot sa dau "ban" pe IP, daca se intetzeste surpriza :)))

    RăspundețiȘtergere
  5. LOL... Sper ca nu de mine e vorba. Ca eu fac numai surprize bune.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu, nu. Am uitat eu sa pun ghilimele la surpriza :p

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat despre subiectele abordate eu iti recomand sa le lasi tot de nisa. Don't ruin the fun...

    RăspundețiȘtergere
  8. :))) Am notat :P
    Poate mai fac un blog si pentru marea masa :P

    RăspundețiȘtergere
  9. eu vreau ban pe IP :p
    cine intra din Ploiesti, Prahova? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Si cam la ce suma te-ai gandit? :))))

    Nu stiu cine intra din Ploiesti. Acum ca mi se face reclama pe un site dedicat blogurilor, am sute de hit-uri de acolo.

    RăspundețiȘtergere