miercuri, 16 februarie 2011

Jet lag...

Mi se intampla din nou si parca experienta in domeniu, acumulata in ultimii 8 ani nu ma ajuta deloc. Bine, sa fiu sincer, in afara de ultimele 2 drumuri mai lungi, restul au fost chestii de 1 ora de fus orar diferenta.

Dar poate unii nu stiu ce este acela jet lag. Iar eu nu explic ... ce urat din partea mea! :)) Ia, bagati domniile dvs. un ochi aici si vedeti ce si cum.

Deci, jet lag. Adica, in cazul meu, inseamna dormit dar mai ales trezit la ore aiurea. Cum ar fi asta de acum, cand scriu acest post. Bine, nu il scriu din intamplare tocmai acum ci pentru ca fix in momentul asta m-am prins de ce anume imi aduce aminte varianta mea personalizata de jet lag - de un episod din Seinfeld, numit The Friars Club. Adica de incercarea lui Kramer de a-l imita pe Leonardo da Vinci, dormind 20 de minute la fiecare 3 ore. Daca nu ma insel, cred ca termenul stiintific care descrie aceasta practica este Polyphasic Sleep (somn polifazic).

Tot ce imi doresc este sa nu ma apuce chestia asta la volan, de exemplu seara cand ma intorc spre Ploiesti. Pericolul e real, I swear ... aproape mi s-a intamplat, de vreo 2 ori.

In fine, daca chestiunea continua, poate chiar o sa citesc cu atentie asta. :p

P.S. In cazul in care va intrebati: imi permit sa citez articole din Wikipedia - site calificat de unii ca sursa de informatii unreliable, intrucat postul meu nu are caracter stiintific.

2 comentarii:

  1. Vezi ca "ciupercile" nu te ajuta sa treci peste jetlag :P
    Miscare si lichide sunt solutia...

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu e cazul. Imi plac doar ciupercile prajite la tava si cu multa sare :))

    RăspundețiȘtergere