luni, 14 februarie 2011

Aventuri in America - ziua a XIV-a

Adica ultima zi din aceasta a doua aventura americana a mea.

Bineinteles ca ma incerca un sentiment de dezolare insa in acelasi timp eram fericit ca ma intorc acasa. Da, imi era dor de casa, chiar si dupa doar 2 saptamani petrecute de cealalta parte a oceanului.

Era imposibil sa treaca ultima zi, fara o repriza de shopping, mai ales ca aveam avionul seara.
Asa, ca mi-am gasit ocupatie, pret de cateva ore. Apoi am plecat un pic cam pe fuga, spre aeroport.

Ca un facut, vremea s-a facut frumoasa, fix cand plecam eu, dupa 2 saptamani de ninsoare. Cerul ardea la apus, pe 59 iar eu ma uitam pentru ultima data la deja cunoscutul peisaj american, din suburbiile Detroit-ului.

M-am imbarcat deci cu gandul ca poate o sa am din nou surpriza sa fiu chemat in State dar in acelasi timp ma pregateam psihic pentru Europa/Romania. America a ramas in urma ... m-am intors in jungla.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu