duminică, 13 februarie 2011

Aventuri in America - ziua a XIII-a

Pentru ca m-au apucat arsurile de stomac, ca urmare a greselii de a bea Pepsi normal (adica cu zahar) in loc de diet, si pentru ca m-a lovit si inspiratia, m-am apucat sa va scriu despre penultima mea zi in America, la ora 5:00 (ora coastei de Est).
Sincer, incepe sa-mi para rau ca aventura mea americana se termina atat de repede. Repede, adica daca o compar cu precedenta, care a durat o luna.

Ziua de ieri a fost interesanta, si a fost marcata de 2 experiente noi:
1. Am asistat la o lectie de pian pentru copii de 5 ani, la un colegiu local. Am crezut ca nu rezist o ora, cat a durat chestia, insa m-am inselat. Practic, copiii invatau notele in timp ce jucau tot felul de joculete (nu pe calculator sau ceva de genul, ci din acelea pe care le jucam si noi la orele de muzica, in gradinita sau la I-IV). In tot acest timp, parintii stateau in clasa si se uitau la "odrasle" sau ii incurajau din cand in cand. Fix ca-n filmele americane (si includ aici si cum arata colegiul respectiv, cu campus cu tot).
2. Birthday party, in Southgate (undeva la sud-vest de Detroit - eu sunt acum la nord-est), pentru un copil roman de 1 an :) Lume multa, de vreo 4 natii (am numarat eu), veselie, rasete, chicote, copii alergand in toate partile, mancare si bautura la greu, poze, etc. A, si ... povesti despre Romania, spuse de cativa dintre petrecareti care fusesera recent pe acolo. Recent adica nu anul asta :))

Am ajuns inapoi la resedinta, unde dupa o repriza de net, am dat stingerea. Ma pregatesc deja pentru readaptarea la EET (google it, daca nu stii ce e aia :p)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu